Seznam blogů

6. 11. 2019

Queen – Bohemian Rhapsody


Queen – Bohemian Rhapsody 

  1. Is this the real life
  2. Is this just fantasy
  3. Caught in a landslide
  4. No escape from reality
  5. Open your eyes
  6. Look up to the skies and see

  7. I'm just a poor boy,I need no sympathy
  8. Because I'm easy come,easy go,
  9. A little high,little low,
  10. Anyway the wind blows,
  11. doesn't really matter to me,
  12. To me

  13. Mama,just killed a man,
  14. Put a gun against his head,
  15. Pulled my trigger,now he's dead,
  16. Mama,life had just begun,
  17. But now I've gone and thrown it all away

  18. Mama Ooh,
  19. Didn't mean to make you cry
  20. If I'm not back again this time tomorrow
  21. Carry on,carry on,as if nothing 
  22. really matters

  23. Too late,my time has come,
  24. Sends shivers down my spine
  25. Body's aching all the time,
  26. Goodbye everybody-I've got to go

  27. Gotta leave you all behind and face the truth
  28. Mama Ooh- (any way the wind blows)
  29. I don't want to die,
  30. I sometimes wish
  31.  I'd never been born at all

  32. I see a little silhouetto of a man,
  33. Scaramouche,scaramouche will you 
  34. do the Fandango
  35. Thunderbolt and lightning
  36. very very frightening me

  37. Galileo,Galileo,
  38. Galileo Galileo
  39. Galileo figaro-Magnifico
  40. But I'm just a poor boy
  41.  and nobody loves me

  42. He's just a poor boy from a poor family
  43. Spare him his life from this monstrosity
  44. Easy come easy go,
  45. will you let me go
  46. Bismillah! No,
  47. we will not let you go
  48. let him go

  49. Bismillah! We will not let you go
  50. let him go
  51. Bismillah! We will not let you go
  52. let me go
  53. Will not let you go-let me go
  54. Will not let you go let me go

  55. No,no,no,no,no,no,no
  56. Mama mia,mama mia,mama mia
  57.  let me go
  58. Beelzebub has a devil put aside 
  59. for me,for me,for me

  60. So you think you can stone me and spit in my eye
  61. So you think you can love me and leave me to die
  62. Oh baby-Can't do this to me baby
  63. Just gotta get out
  64. just gotta get right outta here

  65. Nothing really matters,
  66. Anyone can see,
  67. Nothing really matters,
  68. nothing really matters to me,

  69. Any way the wind blows....
  1. Je tohle skutečnost
  2. Nebo jen blouznění
  3. Zachycen v lavině
  4. Z reality není úniku
  5. Otevři oči
  6. Podívej se do nebe a uvidíš

  7. Jsem jen chudák, nepotřebuji soucit
  8. Protože lehce nabývám, lehce pozbývám
  9. Někdy víc, někdy míň
  10. Každopádně vítr fouká, 
  11. nezáleží na mně,
  12. Ke mě

  13. Mami, člověka jsem zabil
  14. Zbraň na hlavu mu namířil
  15. A spoušť stiskl, teď je mrtvý
  16. Matko, život zrovna začal
  17. Ale teď jsem odešel a hodil to všechno pryč

  18. Mami Ooh,
  19. Nechtěl jsem tě rozplakat
  20. Pokud se zítra tentokrát nevrátím
  21. Pokračuj, pokračuj, jako by na ničem
  22.  opravdu nezáleželo

  23. Příliš pozdě, můj čas přišel
  24. A mé tělo se chvěje
  25. Tělo neustále bolí,
  26. Sbohem všichni, já už musím jít

  27. Musím vás opustit a pravdě se tváří v tvář postavit
  28. Mami Ooh- (jakkoli fouká vítr)
  29. Nechci umřít
  30. Někdy si přeji,
  31. abych se nikdy býval nenarodil

  32. Vidím malé siluety muže
  33. Šašku, šašku můžeš 
  34. zatančíš fandango
  35. Hromobití s blesky, 
  36. velmi velmi mě děsí

  37. Galileo,Galileo,
  38. Galileo Galileo
  39. Galileo figaro-Magnifico
  40. Ale jsem jen chudák 
  41. a nikdo mě nemiluje

  42. Je to jen chudák z chudé rodiny
  43. Ušetři život jeho, před touto zrůdností
  44. Lehce nabývám, lehce pozbývám, 
  45. necháte mě jít
  46. Ve jménu Allaha! Ne, 
  47. nenecháme tě jít, 
  48. nechte ho jít

  49. Ve jménu Allaha! Nenecháme tě jít, 
  50. nechte ho jít
  51. Ve jménu Allaha! Nenecháme tě jít,
  52.  nechte mě jít
  53. Nenecháme tě jít, nechte mě jít
  54. Nenecháme tě jít, nechte mě jít

  55. Ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne!
  56. Matko moje, matko moje, matko moje 
  57. nech mě jít
  58. Beelzebub má pro mě ďábla, 
  59. pro mě, pro mě

  60. Tak ty si myslíš, že mě můžeš ukamenovat a do očí mi plivat
  61. Takže si myslíš, že mě můžete milovat a nechat mě umřít
  62. Oh, dítě, to mi udělat nemůžeš, dítě
  63. Jen se musím dostat ven
  64. prostě se musím dostat odsud 

  65. Nezáleží na tom
  66. Každý to může poznat
  67. Nezáleží na tom, 
  68. mě nezáleží na tom,

  69. Ať už fouká vítr ...