Seznam blogů

30. 11. 2019

Eddie Rabbitt - I Love a Rainy Night / Mám rád deštivou noc

Golden Apple Cinema - Multikino Zlín - Deštivý den v New Yorku



  1. Well, I love a rainy night
  2. I love a rainy night
  3. I love to hear the thunder
  4. Watch the lightning
  5. When it lights up the sky
  6. You know it makes me feel good

  7. Well, I love a rainy night
  8. It's such a beautiful sight
  9. I love to feel the rain on my face
  10. Taste the rain on my lips
  11. In the moonlight shadow

  12. Showers wash all my cares away
  13. I wake up to a sunny day

  14. 'Cause I love a rainy night
  15. Yeah, I love a rainy night
  16. Well, I love a rainy night
  17. Well, I love a rainy night, ooh ooh

  18. I love a rainy night
  19. I love a rainy night
  20. I love to hear the thunder
  21. Watch the lightning
  22. When it lights up the sky
  23. You know it makes me feel good

  24. Well, I love a rainy night
  25. It's such a beautiful sight
  26. I love to feel the rain on my face
  27. Taste the rain on my lips
  28. In the moonlight shadow

  29. Puts a song in this heart of mine
  30. Puts a smile on my face every time

  31. 'Cause I love a rainy night
  32. Yeah, I love a rainy night
  33. Ooh, I love a rainy night
  34. Yeah, I love a rainy night, ooh ooh

  35. Showers wash all my cares away
  36. I wake up to a sunny day

  37. 'Cause I love a rainy night
  38. Yeah, I love a rainy night
  39. Well, I love a rainy night
  40. I love a rainy night

  41. Well, I love a rainy night
  42. You can see it in my eyes
  43. Yeah, I love a rainy night
  44. 'Cause it makes me high
  45. Ooh, I love a rainy night
  46. You know I do
  47. Yeah yeah, I love a rainy night

  48. I love a rainy night
  49. You can see it in my eyes
  50. I love a rainy night
  51. It makes me high
  52. Well, I love a rainy night
  53. And I love you, too
  54. Yeah, I love a rainy night

  55. Well, I love a rainy night
  56. Well, I love a rainy night
  57. I love a rainy night


  1. Mám rád deštivou noc 
  2. Miluji deštivou noc 
  3. Rád slyším hrom 
  4. Sleduj blesk 
  5. Když se rozsvítí obloha 
  6. Víš, že se  cítím dobře 

  7. Mám rád deštivou noc 
  8. Je to tak krásný pohled 
  9. Miluji pocit deště na tváři 
  10. Chuť deště na mých rtech 
  11. Ve stínu měsíčního světla

  12. Sprchy umývají všechny mé starosti 
  13. Probudím se do slunečného dne 

  14. Protože mám rád deštivou noc
  15. Jo, mám rád deštivou noc
  16. Jo, mám rád deštivou noc
  17. Jo, miluji deštivou noc, ooh ooh 

  18. Mám rád deštivou noc 
  19. Miluji deštivou noc 
  20. Rád slyším hrom
  21. Sleduj blesky
  22. Když se rozsvítí obloha 
  23. Víš, že se cítím dobře 

  24. Mám rád deštivou noc 
  25. Je to tak krásný pohled 
  26. Miluji pocit deště na tváři 
  27. Chuť deště na mých rtech 
  28. Ve stínu měsíčního světla

  29. Dává píseň do  mého srdce 
  30. Dává mi pokaždé úsměv na mou tvář  

  31. 'Protože miluji deštivou noc 
  32. Jo, miluji deštivou noc 
  33. Ooh, miluji deštivou noc 
  34. Jo, mám rád deštivou noc, ooh ooh

  35. Sprchy umyjí všechny mé starosti 
  36. Probudím se do slunečného dne 

  37. 'Protože miluji deštivou noc 
  38. Jo, miluji deštivou noc 
  39. Jo, miluji deštivou noc 
  40. Miluji deštivou noc 

  41. Mám rád deštivou noc 
  42. Vidíš to v mých očích 
  43. Jo, mám rád deštivou noc
  44. Protože to mě dělá velkým
  45. Ooh, miluji deštivou noc 
  46. Víš, že ano? 
  47. Jo jo, miluji deštivou noc

  48. Mám rád deštivou noc 
  49. Vidíš to v mých očích
  50.  Miluji deštivou noc
  51. To mě dělá velkým
  52. Jo, miluji deštivou noc 
  53. A miluji tě taky 
  54. Jo, mám rád deštivou noc 

  55. Mám rád deštivou noc
  56. Mám rád deštivou noc
  57. Miluji deštivou noc






 Lesson 51 Expressions - Rain | ESL Speaking Lessons | English With Song