Seznam blogů

23. 10. 2019

Bad Boys Blue - L.O.V.E. in my car (1984) / MILOVAT v autě


Bad Boys Blue - L.O.V.E. in my car 


  1. Well I'm burning, burning up the street.
  2. Watching people on their feet in my new car.
  3. No time, no time to mess around.
  4. Got my foot flat on the ground in my new car.
  5. I change the gears, I hear the wheel

  6. We're riding smooth and inside the groove, Uh Huh.
  7. It's ten till eight, and it won't be late.
  8. So please be there don't hesitate, Uh Huh.
  9. I'll ride. Tonight, I'll hold you tight and make you mine.
  10. It's now or never girl.
  11. Outside. Start light.
  12. You'll be flying high by my side.

  13. L.O.V.E.
  14. Do you want to ride in my car?
  15. I'm saying L.O.V.E.
  16. Do you want to get down in my car?
  17. So if you want it, you got it, don't let it go.
  18. I'm saying L.O.V.E., L.O.V.E.

  19. So I step, I step down on the gas, we're moving super fast.
  20. Wild and free.
  21. Let me know is everything's alright?
  22. We'll rock it through the night, you and me.
  23. Don't make me mad. Don't make me sad.
  24. Gonna put me down. Gonna wear a frown. Uh Huh.
  25. Let's groove all night, till the morning light,
  26. I'll play your music, you can't refuse it. 
  27. Uh Huh.
  28. I'll ride. Tonight. I'll hold you tight and make you mine.
  29. It's now or never girl.
  30. Outside. Start light, 
  31. you'll be flying high by my side.



  1. No, já hořím a pálím po ulici.
  2. Sleduji lidi na vlastních nohách v mém novém autě.
  3. Nemám čas, nemám čas na nepořádek kolem.
  4. Mám nohu na zemi ve svém novém autě
  5. Změnil jsem převody, slyšel jsem kola.

  6. Jedeme hladce a uvnitř drážky, Uh Huh.
  7. Je deset do osmi, a to nebude pozdě.
  8. Tak, prosím, neváhej, Uh Huh.
  9. Pojedu. Dnes večer, budu tě držet pevně, a tak jsi moje
  10. Je to teď nebo nikdy děvče.
  11. Venku. rozsvítím
  12. Budeš létat vysoko po mém boku..

  13. MILOVAT.
  14. Chceš jezdit v autě?
  15. Říkám MILUJI
  16. Chceš se dostat dolů v mém autě?
  17. Takže pokud chceš to, máš to, co si nenechat jít.
  18. Říkám, MILOVAT.MILOVAT.

  19. Tak krok, šlápl jsem na plyn, jsem v pohybu super rychle.
  20. Divoce a zdarma.
  21. Dej mi vědět, je všechno v pořádku?
  22. Budeme to koulet přes noc, ty a já.
  23. Nenuť mě k šílenství. Nenuť mě smutnit
  24. Chce mě dolů. Budu se mračit. 
  25. Uh Huh.
  26. Pojedu celou noc, až do ranního světla,
  27. Budu hrát svou hudbu, nemůžeš odmítnout. Uh Huh.
  28. Jdu dnes večer, budu tě držet pevně,a  jsi moje
  29. Je to teď nebo nikdy děvče
  30. Venku. rozsvítím
  31. Budeš létat vysoko po mém boku.