Seznam blogů

2. 10. 2019

16 - Fráze ( Been and gone ) Real to me by Brian McFadden


  1. Showbiz/bullshit dinners and the free champagne
  2. Men in suits who think 
  3. they know it all,
  4. No-one knows me but they know my name
  5. That's not real to me,
  6. Hotel lobby to the airoplane,
  7. Another country but they start 
  8. to look the same
  9. Watch the world behind a window pane
  10. That's not real to me,

  11. When i see my babies run,
  12. When all the madness has been and gone
  13. I'll raise my family and live in peace
  14. Now that's what's real to me
  15. Real to me

  16. Dying flowers in a dressing room
  17. A dangerous time to let your head make up 
  18. It's own mind
  19. Got me thinking that the spirits flown
  20. That's not real to me,

  21. When i see my babies run,
  22. When all the madness has been and gone
  23. I'll raise my family and live in peace
  24. Now that's what's real to me

  25. Picnics in the garden
  26. And the children they can play
  27. The first day of the summer
  28. And i laze here all the day
  29. Then we'll invite the family round
  30. And drink some english tea
  31. Then i raise up my finger
  32. And watch football on tv
  33. yeah..ohh..

  34. Now that's what's real to me

  35. When i see my babies run,
  36. When all the madness has been and gone
  37. I'll raise my family and live in peace
  38. Now that's what's real to me
  39. That's what's real to me
  40. Real to me

  41. Wake up you might be dreaming
  42. Wake up you might be dreaming, now






  1. Snobské večeře a šampaňské zdarma,
  2. Muži v oblecích, co si o sobě myslí, 
  3. že vědí vše,
  4. nikdo mě nezná, ale oni znají mě,
  5. ale to pro mě nic neznamená
  6. Hotelová hala na letišti,
  7. v jiné zemi, ale začínají 
  8. vypadat stejně
  9. sledovat svět za oknem
  10. to pro mě nic neznamená.

  11. Když vidím své děti jak utíkají, 
  12. když zmizí všechno to šílenství,
  13. když si založím rodinu a budu žít v klidu
  14. to je to, co pro mě 
  15. má teď význam.

  16. Umírající květiny v šatně,
  17. nevhodný čas k tomu, abych se 
  18. o něčem sám rozhodoval
  19. Nutí mě přemýšlet o tajemství létání,
  20. ale to pro mě nic nic neznamená.

  21. Když vidím své děti jak utíkají, 
  22. když zmizí všechno to šílenství,
  23. když si založím rodinu a budu žít v klidu
  24. to je to, co pro mě má teď význam.

  25. Piknik na zahradě
  26. a děti, které si hrají
  27. První den léta
  28. a já lenoším celý den
  29. potom pozvu celou rodinu sem
  30. abychom si vypili anglický čaj
  31. Pak na dálku přepnu televizi  
  32. a sledovat fotbal v televizi
  33. yeah..ohh..

  34. to je to, co pro mě má teď význam

  35. Když vidím své děti jak utíkají, 
  36. když zmizí všechno to šílenství,
  37. když si založím rodinu a budu žít v klidu
  38. to je to, co pro mě má teď význam.
  39. Pro mě je to reálné
  40. reálné

  41. Vstávej, asi se ti to zdá.
  42. Vstávej, asi se ti to teď zdá.







Brian McFadden: Real to Me
Been and gone - Byl tu a už je pryč  /  už odjel
Když chceme vyjádřit, že určitá doba už pominula - obvykle to není jen neutrální konstatování, chceme zdůraznit, že bylo a už není.

I wanted to speak to the milkman... but he came early... He’s been and gone.
Chtěla jsem mluvit s "mlékařem" (člověkem, který rozváží po ránu mléko),
on ovšem přijel brzo – už tady byl a odjel.

I always wanted to be a singer in a band… but I’m too old now. 
Those days have been and gone.
Celý život jsem chtěl zpívat s kapelou, ale teď už jsem moc starý, to už je dávno pryč
/tu dobu odvál čas/ ta doba tady byla, ale už je pryč.