Seznam blogů

30. 9. 2019

Coldplay - Adventure of a Lifetime / Dobrodružství na celý život





  1. Turn your magic on, to me she'd say
  2. Everything you want's a dream away
  3. We are legends, every day
  4. That's what she told me

  5. Turn your magic on, to me she'd say
  6. Everything you want's a dream away
  7. Under this pressure, under this weight
  8. We are diamonds

  9. I feel my heart beating
  10. I feel my heart underneath my skin
  11. I feel my heart beating
  12. Oh, you make me feel
  13. Like I'm alive again
  14. Alive again
  15. Oh, you make me feel
  16. Like I'm alive again

  17. Said I can't go on, not in this way
  18. I'm a dream, I die by light of day
  19. Gonna hold up half the sky and say
  20. Oh, we are omen

  21. I feel my heart beating
  22. I feel my heart underneath my skin
  23. Oh, I can feel my heart beating
  24. Cause you make me feel
  25. Like I'm alive again
  26. Alive again
  27. Oh, you make me feel
  28. Like I'm alive again

  29. Turn your magic on, to me she'd say
  30. Everything you want's a dream away
  31. Under this pressure, under this weight
  32. We are diamonds taking shape
  33. We are diamonds taking shape
  34. (Woo, woo)

  35. If we've only got this life
  36. Then this adventure, more than I
  37. And if we've only got this life
  38. You'll get me through alive
  39. And if we've only got this life
  40. Then this adventure, more than I
  41. Wanna share with you
  42. With you, with you
  43. I said, oh, say oh



 (Karaoke+ Lyrics)


  1. Spusť svoje kouzlo, to mi řekla
  2. Všechno, co chceš je vzdálený sen
  3. Jsme legendy, každý den
  4. To je to, co mi řekla

  5. Spusť svoje kouzlo, to mi řekla
  6. Všechno, co chceš je vzdálený sen
  7. Pod tím tlakem, pod tou váhou
  8. Jsme drahokamy

  9. Cítím svůj tlukot srdce
  10. Cítím své srdce pod kůží
  11. Cítím svůj tlukot srdce
  12. Ó, díky tobě se cítím
  13. Jako bych žil znovu
  14. Žil znovu
  15. Ó, díky tobě se cítím
  16. Jako bych žil znovu

  17. Řekla, že nemůže pokračovat, ne takhle
  18. Jsem sen, umírám denním světlem
  19. Budu podpírat půlku nebe a řeknu
  20. Ó, my jsme osudoví

  21. Cítím svůj tlukot srdce
  22. Cítím své srdce pod kůží
  23. Cítím svůj tlukot srdce
  24. Ó, díky tobě se cítím
  25. Jako bych žil znovu
  26. Žil znovu
  27. Ó, díky tobě se cítím
  28. Jako bych žil znovu

  29. Spusť svoje kouzlo, to mi řekla
  30. Všechno, co chceš je vzdálený sen
  31. Pod tím tlakem, pod tou váhou
  32. Jsme drahokamy, které se brousí
  33. Jsme drahokamy, které se brousí
  34. (woo, woo)

  35. Jestli máme jenom tenhle život
  36. Potom tohle dobrodružství je víc než já
  37. A jestli máme jenom tenhle život
  38. Ty mě přesto udržíš naživu
  39. A jestli máme jenom tenhle život
  40. Potom tohle dobrodružství, víc než Já
  41. Chci sdílet s tebou
  42. S tebou, s tebou
  43. Řekl jsem oh, řekni oh