Seznam blogů

30. 8. 2019

Gotye - Somebody That I Used To Know / Někdo, koho jsem znal




  1. Now and then I think of when we were together 
  2. Like when you said you felt so happy
  3.  you could die 
  4. I told myself that you were right for me 
  5. But felt so lonely in your company 
  6. But that was love and it's an ache I still remember 

  7. You can get addicted to a certain kind of sadness 
  8. Like resignation to the end, always the end 
  9. So when we found that we could not make sense 
  10. Well you said that we would still be friends 
  11. But I'll admit that I was glad it was over 

  12. But you didn't have to cut me off 
  13. Make it like it never happened 
  14. and that we were nothing 
  15. I don't even need your love, 
  16. but you treat me like a stranger 
  17. And that feels so rough 

  18. No, you didn't have to stoop so low 
  19. Have your friends collect your records 
  20. And then change your number 
  21. Guess that I don't need that though 
  22. Now you're just somebody that I used to know 

  23. Now you're just somebody that I used to know 
  24. Now you're just somebody that I used to know 

  25. Now and then I think
  26.  of all the times you screwed me over 
  27. But had me believin 
  28. it was always something 
  29. that I'd done 
  30. But I don't wanna live that way 
  31. Reading into every word you say 
  32. You said that you could let it go 
  33. And I wouldn't catch you hung up on somebody that you used to know-oh-oh 

  34. But you didn't have cut me off 
  35. Make it like it never happened 
  36. and that we were nothing (oh) 
  37. I don't even need your love, 
  38. but you treat me like a stranger 
  39. and that feels so rough 

  40. (oh) 

  41. No, you didn't have to stoop so low 
  42. Have your friends collect you records 
  43. And then change your number (oh) 
  44. Guess that I don't need that though 
  45. Now you're just somebody that I used to know 

  46. Somebody that I used to know 
  47. Somebody
  48.  (now your just somebody that I used to know) 
  49. That I used to know 
  50. Somebody that I used to know 
  51. Somebody (somebody)
  52.  (now your just somebody that I used to know) 
  53. That I used to know 

  54. I used to know 
  55. That I used to know 
  56. I used to know 
  57. Somebody

  1. Občas přemýšlím o tom,když jsme byli spolu 
  2. Jako když jsi řekla, že se cítíš tak šťastná, 
  3. že bys mohla zemřít 
  4. Řekl jsem si, že jsi pro mě ta pravá, 
  5. Ale ve tvé společnosti jsem se cítil tak osamělý 
  6. Ale to byla láska a stále si pamatuji bolest

  7. Můžeš být závislá na určitém druhu smutku
  8. Jako rezignaci až do konce, konec
  9. Takže když jsme zjistili, že to nedává smysl 
  10. Tak jsi řekla ,že budeme stále přátelé
  11. Ale přiznám se, že jsem rád, že to skončilo 

  12. Ale nemusela jsi mě odstřihnout
  13. Udělala jsi to tak, jako by se nikdy nic nestalo
  14.  a že jsme nebyli nic
  15. Nepotřebuju ani tvou lásku, 
  16. ale chováš se ke mně jako k cizinci
  17. A to je tak drsné

  18. Ne,nemusela si tak hluboko klesnou
  19. Přimět své přátele, aby posbíraly věci
  20. A pak změníš své číslo
  21. Hádej, že to nepotřebuji
  22. Teď jsi jenom někdo, koho jsem znal

  23. Nyní jsi jen někdo, koho jsem znal
  24. Nyní jsi jen někdo, koho jsem znal

  25. Nyní a potom si myslím,
  26.  že jsi mě celou dobu odřízl
  27. Ale věřila jsem,
  28. že by to bylo vždy
  29. To jsi udělal
  30.  Ale já nechci žít takhle
  31. Čtení do každého slova, které říkáš
  32. Řekl jsi, že to můžeš nechat odejít
  33. A neudělala bych, že jsi zavěsil někomu, koho jsi znal - oh

  34. Ale nemusela jsi mě odříznout
  35. Udělej to tak, jako by se n ikdy nestalo 
  36. a že jsme nebyli nic
  37. Nepotřebuji ani tvou lásku, 
  38. ale ty se mnou zacházíš jako s cizincem
  39. A to je tak drsné 

  40. (oh)

  41. Ne, nemusel jsem se tak hluboko klesnou
  42. Přimět své přátele, aby posbíraly věci
  43. A pak změníš své číslo
  44. Hádej, že to nepotřebuji
  45. Teď jsi jenom někdo, koho jsem znal

  46. Někdo, koho jsem znala
  47. Někdo
  48.  (nyní jen někdo, koho jsem poznala)
  49. To už jsem to věděla
  50. Někdo, koho jsem znala
  51. Někdo (někdo)
  52.  (nyní jen někdo, koho jsem znala)
  53. To už jsem to věděla

  54. ( Koho jsem znal.. ) 
  55. ( Koho jsem kdysi znal .. ) 
  56. ( Koho jsem znal .. ) 
  57. Někdo