Seznam blogů

10. 11. 2022

Enya - Angel (Země Agartha - Shamballa Podzemní království )


  1. Angels, answer me,
  2. Are you near if rain should fall?
  3. Am I to believe
  4. You will rise to calm the storm?
  5. For so great a treasure words will never do.
  6. Surely, if this is,
  7. Promises are mine to give you.
  8. Mine to give...

  9. Here, all too soon the day!
  10. Wish the moon to fall and alter tomorrow.
  11. I should know
  12. Heaven has her way
  13. Each one given memories to own.

  14. Angeles, all could be
  15. Should you move both earth and sea
  16. Angeles, I could feel
  17. All those dark clouds disappearing...

  18. Even, as I breathe
  19. Comes an angel to their keep.
  20. Surely, if this is
  21. Promises are mine to give you.
  22. Mine to give...



  1. Andělé, odpovězte mi,
  2. Jste blízko, když déšť má padat?
  3. Mám věřit 
  4. že povstanete k uklidníte bouři?
  5. Pro tak velký poklad slova to nikdy neudělá
  6. Pokud je to takhle, 
  7. moje sliby vám dávám
  8. moje dávám…….

  9. Zde, je příliš brzo den !
  10. Přeji si, aby padal měsíc a změnil se zítřek
  11. Možná vím,
  12. nebe má svůj způsob
  13. každý má vlastní vzpomínky

  14. Andělé, to všechno by mohlo být
  15. Pokud budete pohybovat  zemí a mořem
  16. Andělé,by mohli  pociťovat
  17. mizení všech temných mraků

  18. Dokonce, když dýchám
  19. Přijde Anděl tě chránit
  20. Jistě,, je-li to  tak
  21. moje sliby vám dávám
  22. moje dávám…




 Země- Agartha










Někteří lidé věří, že země je dutá. V jejích útrobách se prý skrývá podzemní říše Agartha. V ní podle pověstí žije společenství dokonale šťastných a spokojených lidí.
Cesta do Agarthy Podzemní království