Seznam blogů

12. 4. 2019

John Lennon - Jealous Guy / Žárlivý chlap




        Jealous Guy / Žárlivý chlap         

  1. I was dreaming of the past.
  2. And my heart was beating fast
  3. I began to lose control,
  4. I began to lose control,

  5. I didn‘t mean to hurt you,
  6. I’m sorry, that i made you cry,
  7. I didn‘t want to hurt you no.. 
  8. I‘m just a jealous guy,

  9. I was feeling insecure,
  10. You might not love me any more

  11. I was shivering inside
  12. I was shivering inside

  13. I didn‘t mean to hurt you
  14. i‘m sorry that I made you cry
  15. I didn‘t want to hurt you noo.
  16. I‘m just a jealous guy

  1. Zdálo se mi o minulosti.
  2. A moje srdce bilo rychle
  3. Začal jsem ztrácet kontrolu,
  4. Začal jsem ztrácet kontrolu,

  5. Nechtěl jsem ti ublížit,
  6. Je mi líto, že jsem tě rozplakal,
  7. Nechtěl jsem ti ublížit ne ..
  8. Jsem jen žárlivý chlap,

  9. Cítil jsem se nejistý,
  10. Že mě už víc nemiluješ

  11. Třásl jsem se uvnitř
  12. Třásl jsem se uvnitř

  13. Nechtěl jsem ti ublížit
  14. Je mi líto, že jsem tě rozplakal
  15. Nechtěl jsem ti ublížit ne.
  16. Jsem jen žárlivý chlap