Seznam blogů

10. 10. 2023

Neil Sedaka - You Mean Everything To Me / Znamenáš pro mě všechno

You Mean Everything To Me / Znamenáš pro mě všechno



  1. You are the answer to my lonely prayer
  2. You are an Angel from above
  3. I was so lonely till you came to me
  4. With the wonder of your love

  5. I don't know how I ever lived before
  6. You are my life
  7. My destiny
  8. Oh, my darling
  9. I love you so
  10. You mean everything to me

  11. If you should ever, ever go away
  12. There would be lonely tears to cry
  13. The sun above would be never shine again
  14. There would be teardrops in the sky

  15. So hold me close and never let me go
  16. And say our love will always be
  17. Oh, my darling
  18. I love you so
  19. You mean everything to me 
  20. (you mean everything to me)

  21. So hold me close and never let me go
  22. And say our love will always be
  23. Oh, my darling
  24. I love you so
  25. You mean everything to me
  1. Jste  odpověď na mou osamělou modlitbu
  2. Jsi anděl shůry
  3. Byl jsem tak osamělý, dokud jsi ke mně nepřišla
  4. S úžasem Tvé lásky

  5. Nevím, jak jsem kdysi žil
  6. Jsi můj život
  7. Můj osud
  8. Oh, miláčku
  9. Miluji tě
  10. Znamenáš pro mě všechno

  11. Pokud bys měla někdy jít pryč
  12. Byly by osamělé slzy k pláči
  13. Slunce nahoře už nikdy nebude svítit
  14. Byly by slzy na obloze

  15. Tak drž mě blízko a nikdy nenech mě jít
  16. A že naše láska bude navždy
  17. Oh, miláčku
  18. Miluji tě
  19. Znamenáš pro mě všechno
  20.  (znamenáš pro mě všechno)

  21. Tak drž mě blízko a nikdy nenech mě jít
  22. A řekni, že naše láska bude vždy
  23. Oh, miláčku
  24. Miluji tě
  25. Znamenáš pro mě všechno