Seznam blogů

3. 2. 2019

Madonna ♥ Don't Cry For Me Argentina♥ / Neplakej pro mne Argentino



         ♥ Don't Cry For Me Argentina♥ Neplakej pro mne Argentino         

  1. It won't be easy, you'll think 
  2. it strange
  3. When I try to explain how I feel
  4. That I still need your love
  5. After all that I've done

  6. You won't believe me
  7. All you will see is a girl 
  8. you once knew
  9. Although she's dressed up 
  10. to the nines
  11. At sixes and sevens with you

  12. I had to let it happen, 
  13. I had to change
  14. Couldn't stay all my life down 
  15. at heel
  16. Looking out of the window,
  17.  staying out of the sun

  18. So I chose freedom
  19. Running around, trying 
  20. everything new
  21. But nothing impressed me at all
  22. I never expected it to

  23. Don't cry for me Argentina!
  24. The truth is I never left you
  25. All through my wild days
  26. My mad existence
  27. I kept my promise
  28. Don't keep your distance

  29. And as for fortune, 
  30. and as for fame...
  31. I never invited them in
  32. Though it seemed to the world
  33. they were all I desired

  34. They are illusions
  35. They are not the solutions
  36.  they promised to be
  37. The answer was here all the time
  38. I love you and hope 
  39. you love me
  40. Don't cry for me Argentina...

  41. Don't cry for me Argentina!
  42. The truth is I never left you
  43. All through my wild days
  44. My mad existence
  45. I kept my promise
  46. Don't keep your distance

  47. Have I said too much?
  48. There's nothing more
  49.  I can think of to say to you.
  50. But all you have to do is look at me to know
  51. That every word is true.


  1. Nebude to lehké, budeš si myslet 
  2. že to je divné,
  3. Když se pokouším vysvětlit, jak se cítím
  4. Že pořád potřebuji Tvou lásku,
  5. Po tom všem co jsem udělala.

  6. Nebudeš mi věřit
  7. Vše co uvidíš, je dívka,
  8. kterou jsi kdysi znala
  9. Ačkoli teď je vyšňořená 
  10. na jedničku
  11. Až se Ti z toho točí hlava

  12. Musela jsem to nechat,
  13. Musela jsem se změnit
  14. Nemohla jsem zůstat celý život 
  15. šedou myškou
  16. Dívat se z okna 
  17. a stát ve stínu

  18. A tak jsem si zvolila svobodu
  19. Pobíhat sem tam, 
  20. zkoušet všechno nové
  21. Ale vůbec nic mne neohromilo
  22. Nikdy jsem to ani nečekala

  23. Neplač pro mne, Argentino!
  24. Pravdou je, že jsem Tě nikdy neopustila
  25. Přes všechny své divoké dny,
  26. Svůj šílený život,
  27. Jsem dodržela svůj slib
  28. Neudržuj si odstup

  29. A ohledně jmění, 
  30. ohledně slávy...
  31. Nikdy jsem je k sobě nezvala
  32. I když se světu zdálo,
  33. Že toužím jen po nich

  34. Jsou to iluze
  35. Nejsou řešením, kterým slibovaly,
  36.  že budou
  37. Odpověď tu byla celou dobu.
  38. Miluji Tě a doufám 
  39. že Ty miluješ mne.
  40. Neplač pro mne Argentino...

  41. Neplač pro mne, Argentino!
  42. Pravdou je, že jsem Tě nikdy neopustila.
  43. Přes všechny své divoké dny,
  44. Svůj šílený život
  45. Jsem dodržela svůj slib
  46. Neudržuj si odstup

  47. Řekla jsem příliš?
  48. Nenapadá mne, 
  49. co bych Ti řekla víc
  50. Stačí se na mne jen podívat, abys si poznala,
  51. Že každé slovo je pravda.