Seznam blogů

8. 2. 2019

Luke Bryan - Drink a Beer / Pít pivo



Drink a Beer / Pít pivo

  1. When I got the news today
  2. I didn't know what to say.
  3. So I just hung up the phone.

  4. I took a walk to clear my head,
  5. This is where the walking led
  6. Can't believe you're really gone
  7. Don't feel like going home

  8. So I'm gonna sit right here
  9. On the edge of this pier
  10. Watch the sunset disappear
  11. And drink a beer

  12. Funny how the good ones go
  13. Too soon, but the good Lord knows
  14. The reasons why, I guess

  15. Sometimes the greater plan
  16. Is kinda hard to understand
  17. Right now it don't make sense
  18. I can't make it all make sense

  19. So I'm gonna sit right here
  20. On the edge of this pier
  21. Watch the sunset disappear
  22. And drink a beer

  23. So long my friend
  24. Until we meet again
  25. I'll remember you
  26. And all the times that we used to...

  27. ... sit right here on the edge of this pier
  28. And watch the sunset disappear
  29. And drink a beer
  30. Drink a beer,
  31. Drink a beer.
  32. Yeah



  1. Když jsem dostal dnešní zprávy
  2. Nevěděl jsem co mám říct
  3. Tak jsem zavěsil

  4. Šel jsem se projít, abych si vyčistil hlavu
  5. To je místo kam vedla chůze
  6. Nemůžu uvěřit, jsi opravdu pryč
  7. Necítím se na to jít domů

  8. Takže budu sedět tady
  9. Na okraji tohoto mola
  10. Dívat se jak mizí západ slunce
  11. A pít pivo

  12. Legrační jak to dobré jednou odejde
  13. Tak brzy, ale dobrý Bůh zná
  14. Důvody proč hádám

  15. Někdy větší plán
  16. Je trochu těžší pochopit
  17. Právě teď to nedává smysl
  18. Nemůžu všechno udělat smysluplným

  19. Takže budu sedět tady
  20. Na okraji tohoto mola
  21. Dívat se jak mizí západ slunce
  22. A pít pivo

  23. Tak dlouho můj přítel
  24. Dokud se znova nepotkáme
  25. Já si tě budu pamatovat
  26. A všechny časy když jsme...

  27. ...seděli tady na kraji tohoto mola
  28. A dívali se jak mizí západ slunce
  29. A pili pivo
  30. Pili pivo
  31. Pili pivo
  32. Yeah