Seznam blogů

15. 5. 2022

CCR - Green River / Zelená řeka



Green River / Zelená řeka
  1. Well, take me back down where cool water flow, yeh,
  2. Let me remember thing I love.
  3. Stoppin´ at the log 
  4. where catfish bite
  5. Walkin´along the river road at night, 
  6. Barefoot girls dancin´in the moonlight.

  7. I can hear the bull frog callin´me.
  8. Wonder if my rope´s still hangin´to the tree.
  9. Love to kick my feet way down the shallow water,
  10. Shoe fly, dragon fly, get back your mother.
  11. Pick up a flat rock, skip it accross Green River.

  12. Up at Cody´s camp I spent my days, oh,
  13. with flat car riders and cross-tie walkers.
  14. Old Cody, Junior took me over.
  15. Said, you´re gonna find the world is smould rin
  16. An´ if you get lost come on home to Green River.


  1. Dobře, vezmi mě zpátky dolů, kde teče pramenitá voda, yeh, 
  2. Dovol mi vzpomenout na to, co miluji. 
  3. Zastavení se u klády, 
  4. kde se zakousnou sumci
  5. Procházím se podél  řeky po silnici v noci, 
  6. Bosé dívky tančí v měsíčním světle.

  7. Slyším  jak mě volá hloupá žába. 
  8. Vypadá to, že moje lano stále visí na stromě. 
  9. Rád kopám nohama dolů do mělké vody
  10. Boty letí, drak letí, vraťte matku zpět 
  11. Vyberte plochý kámen, přeskočte  přes Green River. 

  12. V Codyho tábořišti jsem strávil své dny, oh, 
  13. s plošnou jízdou na vozovkách a chodci na přechodech 
  14. Starý Cody, Mladší mě vzal. 
  15. Řekl jsi, že zjistíš, že svět je plný ran 
  16. A pokud se ztratíš, přijď domů na Green River.