Seznam blogů

15. 12. 2020

Adele - Set Fire to the Rain / Zapálit déšť

 
Set Fire to the Rain / Zapálit déšť




  1. I let it fall, my heart
  2. And as it fell, you rose to claim it
  3. It was dark and I was over
  4. Until you kissed my lips 
  5. and you saved me

  6. My hands, they were strong, 
  7. but my knees were far too weak
  8. To stand in your arms 
  9. without falling to your feet
  10.  
  11. But there's a side to you that 
  12. I never knew, never knew
  13. All the things you'd say, 
  14. they were never true, 
  15. never true
  16. And the games you'd play, 
  17. you would always win, always win

  18. But I set fire to the rain
  19. Watched it pour as 
  20. I touched your face
  21. Well, it burned while I cried
  22. 'Cause I heard it screaming out 
  23. your name, your name

  24. When laying with you 
  25. I could stay there
  26. Close my eyes, feel you here forever
  27. You and me together, 
  28. nothing is better

  29. 'Cause there's a side to you that 
  30. I never knew, never knew
  31. All the things you'd say, 
  32. they were never true, 
  33. never true
  34. And the games you's play, 
  35. you would always win, always win

  36. But I set fire to the rain
  37. Watched it pour as 
  38. I touched your face
  39. Well, it burned while I cried
  40. 'Cause I heard it screaming out 
  41. your name, your name

  42. I set fire to the rain
  43. And I threw us into the flames
  44. When we fell, something died
  45. 'Cause I knew that that was the last
  46.  time, the last time

  47. Sometimes I wake up by the door
  48. That heart you caught 
  49. must be waiting for you
  50. Even now when we're already over
  51. I can't help myself from 
  52. looking for you

  53. I set fire to the rain
  54. Watched it pour as 
  55. I touch your face
  56. Well, it burned while I cried
  57. 'Cause I heard it screaming out 
  58. your name, your name

  59. I set fire to the rain
  60. And I threw us into the flames
  61. When we fell, something died
  62. 'Cause I knew that that was the last
  63.  time, the last time, oh

  64. Oh, no
  65. Let it burn, oh
  66. Let it burn
  67. Let it burn


  1. Nechala jsem to padnout, své srdce
  2. když padlo, začal ses ho dožadovat
  3. Bylo temno a já byla v koncích,
  4. než jsi políbil mé rty 
  5. a zachránil jsi mě

  6. Mé ruce byly silné,
  7. ale má kolena byla příliš slabá,
  8. Abych zůstala v tvém náručí, 
  9. aniž by padla k tvým nohám

  10. Ale je tu tvoje část, o které jsem
  11. nikdy netušila, nikdy netušila 
  12. Všechny věci, které bys řekl, 
  13. nikdy nebyly pravdivé, 
  14. nikdy nebyla pravda
  15. A všechny hry, které jsi hrál
  16. vždycky vyhraješ, vždycky vyhraješ

  17. Ale já založila oheň z deště,
  18. Sledovala jsem, jak stéká, 
  19. když jsem se dotýkala tvé tváře
  20. No, pálilo to, když jsem brečela
  21. Protože jsem slyšela, že křičím 
  22. tvé jméno, tvé jméno

  23. Když ležím s tebou, 
  24. mohla bych tu zůstat,
  25. Zavřít oči, cítit že jsi tu navždy,
  26. Ty a já spolu  
  27. nic není lepší!

  28. Protože jedna tvoje stránka, kterou
  29. jsem nikdy netušila, nikdy netušila 
  30. Všechny věci, které bys řekl, 
  31. nikdy nebyly pravdivé,
  32. nikdy nebyla pravda
  33. A všechny hry, které jsi hrál
  34. vždycky vyhraješ, vždycky vyhraješ

  35. Ale já založila oheň z deště
  36. Sledovala jsem, jak stéká, 
  37. když jsem se dotýkala tvé tváře
  38. No, pálilo to, když jsem brečela
  39. Protože jsem slyšela, že křičím 
  40. tvé jméno, tvé jméno

  41. Založila jsem oheň z deště
  42. a vrhla nás do plamenů,
  43. Když jsme spadli, něco umřelo,
  44. protože jsem věděla, že to bylo
  45.  naposledy, naposledy.

  46. Občas se probudím u dveří
  47. To srdce, které jsi chytil, 
  48. tu na tebe dál musí čekat
  49. I teď, když už jsme skončili
  50. Nemůžu si pomoct, 
  51. stále tě hledám.

  52. Založila jsem oheň z deště,
  53. Sledovala jsem, jak stéká, 
  54. když jsem se dotýkala tvé tváře
  55. No, pálilo to, když jsem brečela
  56. Protože jsem slyšela, že křičím 
  57. tvé jméno, tvé jméno

  58. Založila jsem oheň z deště
  59. a vrhla nás do plamenů,
  60. Když jsme spadli, něco umřelo,
  61. protože jsem věděla, že to bylo
  62.  naposledy, naposledy, ach

  63. Ach ne,
  64. nech jej hořet, ach
  65. Nech jej hořet
  66. Nech jej hořet