Seznam blogů

16. 1. 2019

Whitney Houston - I Have Nothing / Nemám nic

 I Have Nothing / Nemám nic

  1. Share my life, take me for what I am
  2. Coz I´ll never change all my colours for you
  3. Take my love, I´ll never ask for too much
  4. Just all that you are and everything that you do

  5. I don´t really need to look very much further
  6. I don´t want to have to go where you don´t follow
  7. I won´t hold it back again, this passion inside
  8. Can´t run from myself
  9. There´s nowhere to hide

  10. Well,don´t make me close one more door
  11. I don´t wanna hurt anymore
  12. Stay in my arms if you dare
  13. Or must I imagine you there
  14. Don´t walk away from me...
  15. I have nothing, nothing, nothing
  16. If I don´t have you, you, you, you, you, you...

  17. You see through, right to the heart of me
  18. You break down my walls with the strength of your love mmmmm...
  19. I never knew love like I´ve known it with you
  20. Will a memory survive, one I can hold on to

  21. I don´t really need to look very much further
  22. I don´t want to have to go where you don´t follow
  23. I won´t hold it back again, this passion inside
  24. I Can´t run from myself
  25. There´s nowhere to hide
  26. Your love I´ll remember, forever

  27. Don´t make me close one more door
  28. I don´t wanna hurt anymore
  29. Stay in my arms if you dare
  30. Or must I imagine you there
  31. Don´t walk away from me...
  32. I have nothing, nothing, nothing...

  33. Well,don´t make me close one more door
  34. I don´t wanna hurt anymore
  35. Stay in my arms if you dare
  36. Or must I imagine you there
  37. Don´t walk away from me no...
  38. Don´t walk away from me
  39. Don´t you dare walk away from me
  40. I have nothing, nothing, nothing
  41. If I don´t have you, you
  42. ooohhh,ooooh
  43. if i don´t have you,oohh... Thank you, thank you very much!



  1. Sdílej můj život, ber mě takovou jaká sem
  2. protože jsem nikdy nezměnila svůj charakter
  3. vezmi si mou lásku, nikdy po tobě nebudu chtít víc
  4. jen vše co jsi a vše co uděláš

  5. Opravdu se nepotřebuji dívat moc daleko
  6. nechci jít tam, kam mě nebudeš následovat
  7. nebudu znova váhat, tato vášeň uvnitř
  8. se mě nechce pustit
  9. nemůžu se před ní schovat

  10. Podívej, nenuď mě zavřít před tebou ještě jedny dveře
  11. už víckrát ti nechci ublížit
  12. zůstaň v mé náruči, jestli si troufáš
  13. nebo si tě zde musím představit
  14. neodcházej ode mě...
  15. Nemám nic, nic, nic
  16. Pokud nemám tebe, tebe, tebe....

  17. Vidíš do mě, přesně do mého srdce
  18. zbořil si mé zdi (zábrany) silou tvé lásky
  19. Netušila jsem, že láska, jakou znám s tebou
  20. vzpomínky zůstanou, s jednou já můžu pokračovat dál

  21. Opravdu se nepotřebuji dívat moc daleko
  22. nechci jít tam, kam mě nebudeš následovat
  23. nebudu znova váhat, tato vášeň uvnitř
  24. se mě nechce pustit
  25. nemůžu se před ní schovat
  26. nemůžu se schovat před tvoji láskou, kterou si budu vždy pamatovat

  27. Nenuď mě zavřít před tebou ještě jedny dveře
  28. už víckrát ti nechci ublížit
  29. zůstaň v mé náruči, jestli si troufáš
  30. nebo si tě zde musím představit
  31. neodcházej ode mě...
  32. Nemám nic, nic, nic

  33. Nenuď mě zavřít před tebou ještě jedny dveře
  34. už víckrát ti nechci ublížit
  35. zůstaň v mé náruči, jestli si troufáš
  36. nebo si tě zde musím představit
  37. neodcházej ode mě... ne!
  38. neodcházej ode mě
  39. netroufáš si odejít ode mě
  40. Nemám nic, nic, nic
  41. pokud nemám tebe, tebe
  42. oooh, oooh
  43. Pokud nemám tebe, oooh....děkuji ti, děkuji ti velmi moc