Seznam blogů

13. 1. 2019

Neil Diamond - Sweet Caroline / Sladká Karolina + ( Greatest Hits Full Album )





  1. Where it began,
  2. I can't begin to knowin'
  3. But then I know it's growing strong
  4. Was in the spring
  5. And spring became the summer
  6. Who'd have believed you'd come along.

  7. Hands, touchin' hands
  8. Reachin' out, touchin' me touchin' you
  9. Sweet Caroline
  10. Good times never seemed so good
  11. I've been inclined
  12. To believe they never would
  13. But now I, look at the night
  14. And it don't seem so lonely
  15. We fill it up with only two.

  16. And when I hurt,
  17. Hurtin' runs off my shoulders
  18. How can I hurt when I'm with you
  19. Warm, touchin' warm
  20. Reachin' out, touchin' me touchin' you
  21. Sweet Caroline
  22. Good times never seemed so good
  23. I've been inclined,
  24. To believe they never would
  25. Oh, no, no

  26. Sweet Caroline
  27. Good times never seemed so good
  28. Sweet Caroline,
  29. I believe they never could
  30. Sweet Caroline.........
   
  1. Tam, kde to začalo, 
  2. Nemohu začít svědomím
  3. Ale pak vím, že to je velmi silné
  4. bylo to na jaře 
  5. A jaro se stalo létem
  6. Kdo by věřil, že přijdeš

  7. Ruce, dotkni se rukou
  8. Dotýkej se, dotýkej se mě 
  9. Sladká Karolíno
  10. Dobré časy se nezdály být tak dobré 
  11. Byl jsem nakloněn 
  12. Věřit tomu, že to nikdy neudělají 
  13. Ale teď se dívám na tu noc 
  14. A nezdá se tak osamělá
  15. Doplňujeme ji oba dva

  16. A když jsem zraněný
  17. Zranění vyběhne z mých ramen 
  18. Jak můžu ublížit, když jsem s tebou 
  19. Teplé, dojemné teplo
  20. Dotýkej se,dotýkej se mě
  21. Sladká Karolíno
  22. Dobré časy se nezdály nikdy tak dobré 
  23. Já jsem byl nakloněn, 
  24. Věřit tomu, že nikdy nebudou 
  25. Oh, ne, ne 

  26. Sladká Karolíno
  27. Dobré časy se nezdály nikdy tak dobré
  28. Sladká Karolíno
  29. Věřím, že nikdy nemohli být
  30. Sladká Karolíno.....


           Greatest Hits Full Album             

DJ Ötzi - Sweet Caroline