Seznam blogů

12. 1. 2021

Grace - You don't own me / Nevlastníš mě

 
  1. You don't own me 
  2. I'm not just one of your many toys
  3. You don't own me 
  4. Don't say I can't go with other boys

  5. Don't tell me what to do
  6. Don't tell me what to say
  7. Please, when I go out with you
  8. Don't put me on display
  9. 'Cause you don't own me
  10. Don't try to change me in any way
  11. You don't own me
  12. Don't tie me down 'cause I'd never stay

  13. I don't tell you what to say
  14. I don't tell you what to do
  15. So just let me be myself
  16. That's all I ask of you
  17. I'm young and I love to be young
  18. I'm free and I love to be free
  19. To live my life the way I want
  20. To say and do whatever I please

  21. And don't tell me what to do
  22. Oh, don't tell me what to say
  23. And please, when I go out with you
  24. Don't you dare put me on display

  25. Hey, I don't tell you what to say
  26. I don't tell you what to do
  27. So just let me be myself
  28. That is all that I ask of you

  29. I am young and I love to be young
  30. I'm free and I love to be free
  31. To live my life the way I want
  32. To say and do whatever.



  1. Nevlastníš mě,
  2. Nejsem jen jedna z tvých mnoha hraček
  3. Nevlastníš mě,
  4. Neříkej, že si nemůžu vyjít s ostatními muži

  5. Neříkej mi, co mám dělat
  6. Neříkej mi, co mám říkat
  7. Prosím, když si s tebou vyrazím
  8. Nevystavuj mě na obdiv
  9. Protože ti nepatřím,
  10. V žádném případě mě nezkoušej měnit
  11. Nevlastníš mě,
  12. Nesvazuj mě, protože stejně nikdy nezůstanu

  13. Neříkám, co máš říkat,
  14. Neříkám ti, co máš dělat
  15. Tak mě nech být sama sebou
  16. To je vše, oč tě žádám
  17. Jsem mladá a miluji své mládí
  18. Jsem svobodná a miluji svou svobodu
  19. Žít svůj život tak, jak chci
  20. Říkat a dělat, co se mi zlíbí, prosím...

  21. A neříkej mi, co mám dělat
  22. neříkej mi, co mám říkat
  23. A prosím tě, když jdu s tebou ven
  24. Neopovažuj si mě předvádět

  25. Hele, nemám ti co říct
  26. Neříkám ti, co máš dělat
  27. Jen mě nech být sama sebou
  28. To je vše, oč tě žádám

  29. Jsem mladá a miluji své mládí
  30. Jsem volná a miluji svou svobodu
  31. Žít svůj život, tak jak chci
  32. Říkat a dělat, co se mi zlíbí...