Seznam blogů

12. 4. 2020

Crazy Town - Butterfly / Motýl

 



  1. Come my lady, come come, my lady
  2. You're my butterfly sugar baby
  3. Come my lady, come come, my lady
  4. You're my butterfly sugar baby

  5. Such a sexy, sexy, pretty little thing
  6. Fierce nipple pierce, you got me sprung with your tongue ring
  7. And I ain't gonna lie 'cause your loving gets me high
  8. So, to keep you by my side, there's nothing that I won't try

  9. Butterflies in her eyes and the looks to kill
  10. Time is passing, I'm asking, "Could this be real?"
  11. 'Cause I can't sleep, I can't hold still
  12. The only thing I really know is she got sex appeal

  13. I can feel too much is never enough
  14. You're always there to lift me up when these times get rough
  15. I was lost, now I'm found ever since you've been around
  16. You're the woman that I want, so, yo, I'm putting it down

  17. Come my lady, come come, my lady
  18. You're my butterfly sugar baby

  19. Come my lady, you're my pretty baby
  20. I'll make your legs shake
  21. You make me go crazy

  22. Come my lady, come come, my lady
  23. You're my butterfly sugar baby

  24. Come my lady, you're my pretty baby
  25. I'll make your legs shake
  26. You make me go crazy

  27. I don't deserve you
  28. Unless it's some kind of hidden message
  29. To show me life is precious then I guess it's true
  30. But to tell the truth, I really never knew till I met you

  31. See, I was lost and confused, twisted and used up
  32. Knew a better life existed but thought that I missed it
  33. My lifestyle's wild, I was living like a wild child
  34. Trapped on a short leash, parole, the police files

  35. So, yo
  36. What's happening now?
  37. I see the sun breaking down a few dark clouds
  38. And a vision of you standing out in a crowd, so

  39. Come my lady, come come, my lady
  40. You're my butterfly sugar baby

  41. Come my lady, you're my pretty baby
  42. I'll make your legs shake
  43. You make me go crazy

  44. Come my lady, come come, my lady
  45. You're my butterfly sugar baby

  46. Come my lady, you're my pretty baby
  47. I'll make your legs shake
  48. You make me go crazy

  49. Hey, sugar mama, come and dance with me
  50. The smartest thing you ever did was take a chance with me
  51. Whatever tickles your fancy
  52. Girl, it's me and you like Sid and Nancy

  53. So sexy, almost evil
  54. Talk about butterflies in my head
  55. I used to think that happy endings were only in the books I read
  56. But you made me feel alive when I was almost dead

  57. You filled that empty space with the love I used to chase
  58. And as far as I can see, it don't get better than this
  59. So, butterfly, here is a song
  60. And it's sealed with a kiss and a "Thank you, miss."

  61. Come and dance with me
  62. Come and dance with me
  63. Come and dance with me
  64. So, come and dance with me

  65. Come my lady, come come, my lady
  66. You're my butterfly sugar baby

  67. Come my lady, you're my pretty baby
  68. I'll make your legs shake
  69. You make me go crazy

  70. Come my lady, come come, my lady
  71. You're my butterfly sugar baby

  72. Come my lady, you're my pretty baby
  73. I'll make your legs shake
  74. You make me go crazy

  75. Come my lady, come come, my lady
  76. You're my butterfly sugar baby

  77. Come my lady, you're my pretty baby
  78. I'll make your legs shake
  79. You make me go crazy

  80. Come my lady, come come, my lady
  81. You're my butterfly sugar baby

  82. Come my lady, you're my pretty baby
  83. I'll make your legs shake
  84. You make me go crazy

  85. Come and dance with me
  86. Come and dance with me
  87. Come and dance with me
  88. Come and dance with me


  1. Pojď, moje dámo, pojď, pojď, moje dámo
  2. Jsi můj motýl, sladká baby
  3. Pojď, moje dámo, pojď, pojď, moje dámo
  4. Jsi můj motýl, sladká baby

  5. Taková sexy, sexy, pěkná malá věc
  6. Piercing v bradavce- s tím jsi mě dostala stejně jako kroužkem v jazyku
  7. A já nebudu lhát, protože tvoje láska mě dostává vysoko
  8. Takže si tě budu držet po boku, není tu nic, co bych nezkusil

  9. Motýli v jejích očích a vzhled, pro který by se zabíjelo
  10. Čas plyne a já se ptám: "Může být tohle skutečné?"
  11. Protože nemůžu spát, nevydržím v klidu
  12. Jediné, co skutečně vím, je, že má sex-appeal

  13. Cítím, že hodně není nikdy dost
  14. Stále jsi tu a dodáváš mi odvahu, když přijdou těžké časy
  15. Byl jsem ztracený, ale našel jsem sám sebe od té doby, kdy jsi tu se mnou
  16. Jsi žena, kterou chci, takže se tě držím

  17. Pojď, moje dámo, pojď, pojď, moje dámo
  18. Jsi můj motýl, sladká baby

  19. Pojď, moje dámo, jsi moje pěkná baby
  20. Kvůli mně se ti roztřesou nohy
  21. Kvůli tobě se zblázním

  22. Pojď, moje dámo, pojď, pojď, moje dámo
  23. Jsi můj motýl, sladká baby

  24. Pojď, moje dámo, jsi moje pěkná baby
  25. Kvůli mně se ti roztřesou nohy
  26. Kvůli tobě se zblázním

  27. Nezasloužím si tě
  28. Možná to má nějaký skrytý význam.
  29. který mi ukáže, že život je cenný a já hádám, že je to pravda
  30. Ale abych řekl pravdu, nevěděl jsem to, dokud jsem tě nepoznal

  31. Dívej, byl jsem ztracený a zmatený, zničený a na dně
  32. Tušil jsem, že existuje lepší život, ale myslel jsem si, že jsem ho minul
  33. Můj životní styl byl divoký, žil jsem jako divoké dítě
  34. Přivázán na krátkém vodíku, podmínečně propuštěn podle policejních záznamů

  35. Tak,
  36. co se teď stane?
  37. Vidím, jak vychází slunce skrz pár tmavých mraků
  38. A představa tebe, jak stojíš venku v davu

  39. Pojď, moje dámo, pojď, pojď, moje dámo
  40. Jsi můj motýl, sladká baby

  41. Pojď, moje dámo, jsi moje pěkná baby
  42. Kvůli mně se ti roztřesou nohy
  43. Kvůli tobě se zblázním

  44. Pojď, moje dámo, pojď, pojď, moje dámo
  45. Jsi můj motýl, sladká baby

  46. Pojď, moje dámo, jsi moje pěkná baby
  47. Kvůli mně se ti roztřesou nohy
  48. Kvůli tobě se zblázním

  49. Hej, sladká mámo, pojď a tancuj se mnou.
  50. Nejchytřejší věc, jakou jsi kdy udělala byla, že jsi to se mnou zkusila
  51. Všechno, co lechtá tvou fantazii...
  52. Holka, to jsem já a ty jsi jako Sid a Nancy.

  53. Taková sexy, téměř špatná
  54. Mluvím o motýlech v mé hlavě
  55. Myslel jsem si, že šťastné konce jsou jen v knížkách, které jsem četl,
  56. ale ty jsi mě přinutila cítit se naživu, když jsem byl téměř pryč

  57. Naplnila si to prázdné místo láskou, kterou jsem předtím pronásledoval
  58. A tak, jak daleko můžu vidět, se to nezlepšuje jako toto
  59. Takže, motýlku, tady je píseň
  60. Je zpečetěna polibkem a vzkazem: "Děkuji ti, slečno."

  61. Pojď a zatancuj si se mnou
  62. Pojď a zatancuj si se mnou
  63. Pojď a zatancuj si se mnou
  64. Tak pojď a zatancuj si se mnou

  65. Pojď, moje dámo, pojď, pojď, moje dámo
  66. Jsi můj motýl, sladká baby

  67. Pojď, moje dámo, jsi moje pěkná baby
  68. Kvůli mně se ti roztřesou nohy
  69. Kvůli tobě se zblázním

  70. Pojď, moje dámo, pojď, pojď, moje dámo
  71. Jsi můj motýl, sladká baby

  72. Pojď, moje dámo, jsi moje pěkná baby
  73. Kvůli mně se ti roztřesou nohy
  74. Kvůli tobě se zblázním

  75. Pojď, moje dámo, pojď, pojď, moje dámo
  76. Jsi můj motýl, sladká baby

  77. Pojď, moje dámo, jsi moje pěkná baby
  78. Kvůli mně se ti roztřesou nohy
  79. Kvůli tobě se zblázním

  80. Pojď, moje dámo, pojď, pojď, moje dámo
  81. Jsi můj motýl, sladká baby

  82. Pojď, moje dámo, jsi moje pěkná baby
  83. Kvůli mně se ti roztřesou nohy
  84. Kvůli tobě se zblázním

  85. Pojď a zatancuj si se mnou
  86. Pojď a zatancuj si se mnou
  87. Pojď a zatancuj si se mnou
  88. Pojď a zatancuj si se mnou