Seznam blogů

7. 12. 2018

Black - Everything Is Coming Up Roses / Všechno přichází s růží







EVERYTHING IS COMING UP ROSES


  1. You don't believe me
  2. I can tell it by your eyes
  3. There's a kind of magic to be had from your lies.
  4. I used to say that today is like tomorrow
  5. Don't sell it short for truth.

  6. I should have known
  7. I should have known
  8. Should have known how
  9. I should have known
  10. I should have known by now
  11. But now

  12. Everything is coming up roses
  13. Everything is coming up roses

  14. You don't understand it
  15. I can tell it by your smile
  16. There's a kind of freedom to be had from your lies
  17. I always said that today is like tomorrow
  18. Don't sell it short for truth.

  19. I should have known
  20. I should have known
  21. Should have known how
  22. I should have known
  23. I should have known by now
  24. But now

  25. Everything is coming up roses
  26. Everything is coming up roses
  27. Everything is coming up roses
  28. Everything is coming up coming up
  29. Everything is coming up roses

  30. Everything is coming up roses
  31. Everything is coming up roses
  32. Everything is coming up roses
  33. Everything is coming up coming up
  34. Everything is coming up roses




Všechno přichází s růží


  1. Ty mi nevěříš
  2. To Ti klidně můžu říct do očí
  3. Ve Tvých lžích bylo určité kouzlo
  4. Říkával jsem, že dnes je jako zítra
  5. Neprodávej ho zkrátka za pravdu

  6. Měl jsem znát
  7. Měl jsem znát
  8. Měl jsem znát jak
  9. Měl jsem znát
  10. Doteď jsem měl znát
  11. Ale teď

  12. Všechno porůstají růže
  13. Všechno porůstají růže

  14. Nerozumíš tomu
  15. Můžu to říct, když se usmíváš
  16. Ve tvých lžích byla určitá svoboda
  17. Vždycky jsem říkal, že dnes je jako zítra
  18. Neprodávej ho zkrátka za pravdu

  19. Měl jsem znát
  20. Měl jsem znát
  21. Měl jsem znát jak
  22. Měl jsem znát
  23. Doteď jsem měl znát
  24. Ale teď

  25. Všechno porůstají růže
  26. Všechno porůstají růže
  27. Všechno porůstají růže
  28. Všechno porůstají porůstají
  29. Všechno porůstají růže

  30. Všechno porůstají růže
  31. Všechno porůstají růže
  32. Všechno porůstají růže
  33. Všechno porůstají porůstají
  34. Všechno porůstají růže