Seznam blogů

15. 12. 2023

Boyzone - Every Day I Love You / Každý den tě miluji



Every Day I Love You / Každý den tě miluji


  1. I don't know, but I believe
  2. That some things are meant to be
  3. And that you'll make a better me
  4. Everyday I love you
  5. I never thought that dreams came true
  6. But you showed me that they do
  7. You know that I learn somethng new
  8. Everyday I love you

  9. 'Cos I believe that destiny
  10. Is out of our control (don't you know that I do)
  11. And you'll never live until you love
  12. With all your heart and soul.

  13. It's a touch when I feel bad
  14. It's a smile when I get mad
  15. All the little things I am
  16. Everyday I love you

  17. Everyday I love you more
  18. Everyday I love you
  19. 'Cos I believe that destiny
  20. Is out of our control (don't you know that I do)
  21. And you'll never live until you love
  22. With all your heart and soul

  23. If I asked would you say yes?
  24. Together we're the very best
  25. I know that I am truly blessed
  26. Everyday I love you
  27. And I'll give you my best
  28. Everyday I love you



  1. Nevím, ale věřím,
  2. že některé věci jsou tak  mají být
  3. a že mě uděláš lepším
  4. každý den tě miluji
  5. Nikdy jsem nemyslel, že se sny plní
  6. ale ty jsi mi ukázala že ano
  7. Ty víš, že se učím něco nového
  8. každý den tě miluji

  9. Protože věřím že osud 
  10. jde mimo naši kontrolu
  11. a už nikdy nebudeš žít zatím co miluješ
  12. Celým svým srdcem a duší 

  13. Je to dotyk když se cítím mizerně
  14. je to úsměv když jsem naštvaný
  15. Všechny ty malé věci jsem já
  16. každý den tě miluji

  17. Každý den tě miluji víc
  18. každý den tě miluji
  19. protože věřím že osud
  20. Jde mimo naši kontrolu
  21. a už nikdy nebudeš žít zatím co miluješ
  22. Celým svým srdcem a duší

  23. Kdybych se zeptal řekla by si ano?
  24. společně jsme to nejlepší
  25. Vím, že jsem opravdu požehnaný
  26. každý den tě miluji
  27. a dám ti ze mě to nejlepší
  28. Každý den tě miluji