Seznam blogů

27. 11. 2018

Adele - "Hello" PARODY






  1. Hello?
  2. Help me.
  3. I shouldn’t have switched to At&T
  4. I cannot even tweet.
  5. My entire work is crashing down 
  6. I feel like I’m dying.

  7. Hello?
  8. Can you hear me?
  9. Adele calm down use the landline 
  10. you are such a drama queen
  11. No I cancelled that last week.
  12. I’m having a panic attack.
  13. Just try outside, stop crying.
  14. This entire song is one giant first world problem rant.

  15. Hello oh God no why?
  16. I still have zero bars outside.
  17. I’m so screwed my life is crumbling before my eyes,
  18. Wait I know I’ll go back in and connect with wifi.
  19. Oh no I’m locked outside.
  20. I can’t fucking believe this, why?
  21. Please come to the door and let me back in the home
  22. It’s 50 degrees and all I have is this massive coat, 
  23. I’m so cold.

  24. Thank God a payphone in the middle of the woods 
  25. makes perfect sense normal totally.

  26. Come on. Pick it up.
  27. I can’t believe I’m locked out of the house 
  28. and you’re not answering.
  29. It’s been an hour.
  30. since my last tweet.
  31. My fans must think I’m dead.

  32. Help me I cannot get online…
  33. If I do not say hello I…
  34. will lose my following
  35. They will forget about me
  36. Wait hold up I have a
  37. bar now I can tweet
  38. Hello I’m still alive…
  39. I have bad service locked outside

  40. She can’t get in her house
  41. and her service is bad
  42. Oh God poor Adele her life is in shambles it’s so sad

  43. It’s the worst day of my life…
  44. And now my fucking phone just died
  45. Everything’s gone wrong my world’s falling apart
  46. I might as well just give up and shove this knife in my heart
  47. Goodbye world!s

  1. Halo.
  2. Pomozte mi.
  3. Neměla jsem se obrátit k  At&T
  4. Nemohu ani dát píp.
  5. Můj celý svět se bortí.
  6. Cítím se jako bych umírala.

  7. Halo.
  8. Slyšíš mě?
  9. Adele uklidni se, použij pevnou linku,
  10. jsi taková královna dramatu.
  11. Ne, zrušila jsem to minulý týden.
  12. Mám panický záchvat.
  13. Zkus to venku, přestaň brečet.
  14. Tahle celá píseň je o jednom velkém světovém problému.

  15. Halo, Bože proč?
  16. Venku pořád nemám žádný signál.
  17. Jsem tak vytočená, můj život se hroutí před očima.
  18. Počkat, už vím, vrátím se dovnitř a připojím s WiFi.
  19. Ach ne jsem zamčená venku.
  20. Nemohu tomu uvěřit, proč?
  21. Prosím pojď ke dveřím a pusť mě zpátky domů.
  22. Je 50 stupňů, a vše co mám je tenhle obří kabát.
  23. Je mi zima.

  24. Díky Bože, telefonní budka uprostřed lesů
  25. je úplně normální.

  26. Pojď. Vezmi to.
  27. Nemohu uvěřit, že jsem zamčena před domem
  28. a ty neodpovídáš.
  29. Byla to hodina
  30. od mého posledního pípnutí.
  31. Moji fanoušci si musí myslet, že jsem mrtvá.

  32. Pomoz mi, nemohu být online.
  33. Jestli neřeknu halo já...
  34. ztratím své sledující.
  35. Zapomenou na mě.
  36. Počkat mám jednu čárku.
  37. Můžu pípat.
  38. Ahoj jsem pořád naživu,
  39. mám špatný signál, jsem zamčená zvenku.

  40. Nemůže se dostat do domu
  41. a její signál je špatný.
  42. Ach bože chudinka Adele, její život je masakr, je to smutné.

  43. To je nejhorší den mého života
  44. A teď se mi vybil ten blbý mobil.
  45. Všechno je špatně, můj svět padá.
  46. Můžu to taky vzdát a vrazit si tento nůž do srdce.
  47. Sbohem světe.