Seznam blogů

11. 9. 2019

Coldplay - Hymn For The Weekend / Hymna na víkend + ( Album Best Songs Playlist 2021)



  1. Then we'll shoot across the sky
  2. Symphony.....
  3. Then we'll shoot across the sky
  4. We're on a.....
  5. Drink from me, drink from me
  6. Then we'll shoot across the sky
  7. Symphony
  8. Then we'll shoot across the sky

  9. Oh, angels sent from up above
  10. You know you make my world light up
  11. When I was down
  12. When I was hurt
  13. You came to lift me up
  14. Life is a drink, and love's a drug
  15. Oh now I think I must be miles up
  16. When I was a river dried up
  17. You came to rain a flood

  18. And said drink from me, drink from me
  19. When I was so thirsty
  20. pour on a symphony
  21. now I just can´t get enough
  22. Put your wings on me, wings on me
  23. When I was so heavy
  24. Soaring a symphony
  25. When I'm lower, lower, lower, low

  26. Ah-oh-ah-oh-ah
  27. Got me feeling drunk and high
  28. So high, so high
  29. Oh-ah-oh-ah-oh-ah
  30. Now I'm feeling drunk and high
  31. So high, so high

  32. Oh, angel sent from up above
  33. I feel it coursing through my blood
  34. Life is a drink, your love's about
  35. To make the stars come out

  36. Put your wings on me, wings on me
  37. When I was so heavy
  38. We're on a symphony
  39. When I'm lower, lower, lower, low

  40. Ah-oh-ah-oh-ah
  41. Got me feeling drunk and high
  42. So high, so high
  43. Oh-ah-oh-ah-oh-ah
  44. I'm feeling drunk and high
  45. So high, so high

  46. Ah-oh-ah-oh-ah
  47. La, la, la, la, la, la, la
  48. So high, so high
  49. Ah-oh-ah-oh-ah
  50. I'm feeling drunk and high
  51. So high, so high

  52. Then we'll shoot across the sky
  53. Then we'll shoot across the...
  54. Then we'll shoot across the sky
  55. Then we'll shoot across the...
  56. Then we'll shoot across the sky
  57. Then we'll shoot across the...
  58. Then we'll shoot across the sky
  59. Then we'll shoot across the...
  60. Then we'll shoot across the sky
  61. Then we'll shoot across the...




  1. Potom vystřelíme napříč nebem
  2. Symfonie...
  3. Potom vystřelíme napříč nebem
  4. Jsme...
  5. Napij se ode mě, napij se ode mě
  6. Potom vystřelíme napříč nebem
  7. Symfonie...
  8. Potom vystřelíme napříč nebem

  9. Oh, andělé sesláni shora 
  10. Víš, že se můj svět rozzáří
  11. Když jsem byl na dně
  12. Když jsem byl zraněn
  13. Přišla jsi mě povzbudit
  14. Život je pití a láska je droga
  15. Oh, myslím, že teď musím být míle vysoko
  16. Když jsem byl vyschlou řekou
  17. Přišla do deště povodeň

  18. A řekla jsi napij se ode mě, napij se ode mě
  19. Když jsem měl takovou žízeň
  20. zaliješ symfonii
  21. pořád nemám dost
  22. Položila jsi na mě svá křídla, svá křídla
  23. Když jsem byl tak těžký
  24. Stoupající symfonie
  25. Když jsem níž, níž, níž, dole

  26. Ah-oh-ah-oh-ah
  27. Připadal jsem si opilý a povznesený
  28. Tak sjetý, tak sjetý
  29. Ah-oh-ah-oh-ah
  30. Teď se cítím opilý a sjetý
  31. Tak sjetý, tak sjetý

  32. Oh, andělé sesláni ze shora
  33. Cítím to proudit v mých žilách
  34. Život je pití, o tom je tvá láska
  35. nechá vyjít hvězdy

  36. Položila jsi na mě svá křídla, svá křídla
  37. Když jsem byl tak těžký
  38. Jsme symfonie
  39. Když jsem níž, níž, níž, dole

  40. Ah-oh-ah-oh-ah
  41. Cítím se opilý a sjetý
  42. Tak sjetý, tak sjetý
  43. Ah-oh-ah-oh-ah
  44. Cítím se opilý a sjetý
  45. Tak sjetý, tak sjetý

  46. Ah-oh-ah-oh-ah
  47. La, la, la, la, la, la, la
  48. Tak sjetý, tak sjetý
  49. Ah-oh-ah-oh-ah
  50. Cítím se opilý a sjetý
  51. Tak sjetý, tak sjetý

  52. Potom vystřelíme napříč nebem
  53. Potom vystřelíme napříč...
  54. Potom vystřelíme napříč nebem
  55. Potom vystřelíme napříč...
  56. Potom vystřelíme napříč nebem
  57. Potom vystřelíme napříč...
  58. Potom vystřelíme napříč nebem
  59. Potom vystřelíme napříč...
  60. Potom vystřelíme napříč nebem
  61. Potom vystřelíme napříč...

Coldplay's Best Songs Playlis