Seznam blogů

22. 10. 2018

C.C.Catch - You can be my lucky Star tonight / Dnes večer můžeš být moje šťastná hvězda




  1. You can be my lucky star tonight
  2. Baby, keep the fire burning bright
  3. Never say never
  4. When you're young and in love
  5. Never mean anyone
  6. Are you still dreaming
  7. Nothing can change when your love is gone
  8. Young and foolish tonight
  9. But never behave like a child

  10. You can be my lucky star tonight
  11. Baby, keep the fire burning bright
  12. If you win this time my heart
  13. We can make a brand new start

  14. You can be my lucky star tonight
  15. Baby, come on take me through the night
  16. Never say never
  17. There are times in your life
  18. You be wondering why
  19. Are you still dreaming
  20. Now, I give you a reason to start and try
  21. How can I live without love
  22. You are the one I'm dreaming off














  1. Dnes večer můžeš být moje šťastná hvězda  
  2. Baby, udržuj jasně  hořící oheň
  3. Nikdy neříkej nikdy 
  4. Když jsi mladá a zamilovaná 
  5. Nikdy to nic neznamená 
  6. Stále sníš 
  7. Nic se nemůže změnit, když tvoje láska je pryč 
  8. Mladí a bláznivý jsme dnes večer, 
  9. ale nikdy se nechovej jako dítě 

  10. Můžeš být dnes večer moje šťastná hvězda  
  11. Baby, udržuj jasně  hořící oheň
  12. Pokud vyhraješ tentokrát mé srdce 
  13. Můžeme udělat zbrusu nový start 

  14. Dnes večer můžeš být moje šťastná hvězda  
  15. Baby, pojď mě vzít přes noc 
  16. Nikdy neříkej nikdy 
  17. V životě jsou chvíle
  18. Zajímá tě, proč 
  19. Stále sníš
  20. Nyní ti dávám důvod začít a zkusit 
  21. Jak mohu žít bez lásky 
  22. Jsi ten,o kterém jsem snila