Seznam blogů

21. 1. 2019

Air Supply - Even The nights are better / Dokonce i noci jsou lepší





  1. I,I was the lonely one
  2. Wondering what went wrong
  3. Why love had gone
  4. And left me lonely

  5.  I was so confused
  6. Feeling like I'd just been used
  7. Then you came to me
  8. And my loneliness left me

  9. I use to think I was tied to a heartache
  10. That was the hear break
  11. But now that I've found you

  12. Even the nights are better
  13. Now that we're here together
  14. Even the nights are better
  15. Since I found you
  16. Even the days are brighter
  17. When someone you loves beside you
  18. Even the nights are better
  19. Since I found you

  20. You, you knew just what to do
  21. Cause you had been lonely too
  22. And you showed me how
  23. To ease the pain

  24. And you did more
  25. Than mend a broken heart
  26. Cause now you've made a fire start
  27. And I, I can see that you feel
  28. The same way

  29. I used to think I was tied to a heartache
  30. That was the heartbreak
  31. But now that I've found you

  32. Even the nights are better
  33. Now that we're here together
  34. Even the nights are better
  35. Since I found you
  36. Even the days are brighter
  37. When someone you loves beside you
  38. Even the nights are better
  39. Since I found you


  1. Já jsem byl osamělý
  2. Zajímá vás, co se pokazilo
  3. Proč láska odešla
  4. A nechala mě osamělého

  5. Byl jsem tak zmatený
  6. Pocit, jako bych právě byl použit
  7. Pak jste přišla ke mě
  8. A moje samota mě opustila

  9. Používám mysl, že jsem byl vázán na zármutek
  10. To byl ten žal
  11. Ale teď, že jsem vás našel

  12. Dokonce i noci jsou lepší
  13. Teď, když jsme tady spolu
  14. Dokonce i noci jsou lepší
  15. Vzhledem k tomu, že jsem vás našel
  16. Dokonce i dny jsou jasnější
  17. Když někdo miluje  a je vedle vás
  18. Dokonce i noci jsou lepší
  19. Vzhledem k tomu, jsem vás našel

  20. Vy, jste věděla jen to, co dělat
  21. Protože jste byla osamělá také
  22. A vy jste mi ukázala, jak
  23. Na zmírnění bolesti

  24. A vy jste víc
  25. Než opravit zlomené srdce
  26. Protože teď jste provedla protipožární start
  27. A já, vidím, že se cítíte
  28. Stejně tak

  29. Myslel jsem si, byl jsem svázaný k trápení
  30. To byl ten žal
  31. Ale teď, že jsem vás našel

  32. Dokonce i noci jsou lepší
  33. Teď, když jsme tady spolu
  34. Dokonce i noci jsou lepší
  35. Když jsem tě našel
  36. I dny jsou jasnější
  37. Když někdo miluje  a je vedle vás
  38. Dokonce i noci jsou lepší
  39. Vzhledem k tomu, jsem vás našel
(KARAOKE VERSION)