Seznam blogů

25. 6. 2018

Jennifer Rush - The Power Of Love / Síla lásky


  1. The whispers in the morning of
  2. lovers sleeping tight
  3. Are rolling by like thunder now
  4. as I look in your eyes.
  5. I hold on to your body 
  6. and feel each move you make.
  7. Your voice is warm and tender
  8. a love that I could not forsake.

  9. 'Cause I am your lady 
  10. and you are my man.
  11. Whenever you reach for me 
  12. I'll do all that I can.

  13. Lost is how I'm feeling
  14. lying in your arms
  15. When the world outside's too much to take
  16. That all ends when I'm with you.
  17. Even though there may be times
  18. it seems I'm far away
  19. But never wonder where I am 
  20. 'cause I am always by your side.

  21. 'Cause I am your lady 
  22. and you are my man.
  23. Whenever you reach for me 
  24. I'll do all that I can.

  25. We're heading for something
  26. somewhere I've never been
  27. Sometimes I am frightened
  28. but I'm ready to learn 'bout the power of love!
  29. The sound of your heart beating
  30. made it clear suddenly.
  31. The feeling that I can't go on 
  32. is light-years away.

  33. 'Cause I am your lady 
  34. and you are my man
  35. Whenever you reach for me 
  36. I'm gonna do all that I can.

  37. We're heading for something
  38. somewhere I've never been
  39. Sometimes I am frightened
  40. but I'm ready to learn 'bout the power of love!

  41. 'bout the power of love!
  42. power of love!




The  Power Of Love / Síla lásky
  1. Šepoty nad ránem
  2. Milenců v těsném objetí
  3. Jsou nyní hlasité jako hrom
  4. Jak jsem viděla v Tvých očích
  5. Objímám Tvé tělo
  6. A cítím každičký Tvůj pohyb
  7. Tvůj hlas je horký a jemný
  8. Láska, kterou nemohu opustit

  9. Protože já jsem Tvá žena
  10. A ty jsi můj muž
  11. Kdykoli se mě dotkneš
  12. Udělám všechno, co mohu

  13. Ztracené je, jak se cítím
  14. ležící ve tvém náručí
  15. Když se vnější svět nedá snést
  16. Všechno to končí, když jsem s tebou
  17. Ačkoli tady může být období
  18. že se zdá, že jsem vzdálená
  19. Ale nikdy se neptáš, kde jsem 
  20. protože jsem vždy s tebou

  21. Protože já jsem Tvá žena
  22. A ty jsi můj muž
  23. Kdykoli se mě dotkneš
  24. Udělám všechno, co mohu

  25. Směřujeme k něčemu
  26. Někam, kde jsem nikdy nebyla
  27. Někdy jsem polekaná
  28. Ale jsem připravená se učit síle lásky!
  29. Zvuk Tvého srdce bije
  30. Vše se rozjasňuje
  31. Náhle cítím, nemůžu jít dál
  32. On je světelné roky daleko

  33. Protože já jsem tvá dáma 
  34. a ty jsi můj muž
  35. Kdykoliv za mnou přijedeš 
  36. já udělám vše, co je v mých silách

  37. Směřujeme k něčemu
  38. Někam, kde jsem nikdy nebyla
  39. Někdy jsem polekaná
  40. Ale jsem připravená se učit síle lásky!

  41. Ale jsem připravená se učit
  42. Síle lásky