Seznam blogů

25. 5. 2018

Macklemore x Ryan Lewis "WINGS" (KŘÍDLA)




  1. I was seven years old, when I got my first pair
  2. And I stepped outside
  3. And I was like, Momma, this air bubble right here, it's gonna make me fly
  4. I hit back-court, and when I jumped, I jumped, I swear I got so high
  5. I touched the net, Momma I touched the net, this is the best day of my life
  6. Air Max's was next,
  7. That air bubble, that mesh
  8. The box, the smell, the stuffin', the tread, in school
  9. I was so cool
  10. I knew that I couldn't crease 'em
  11. My friends couldn't afford 'em
  12. Four stripes, some Air-didas
  13. On the court I wasn't the best, but my kicks were like the pros
  14. Yo, I stick out my tongue so everyone could see that logo
  15. Nike Air Flight, but bad was so dope
  16. And then my friend Carlos' brother got murdered for his Force, whoa

  17. See he just wanted a jump shot, but they wanted to start a cult though
  18. Didn't wanna get caught, from Genesee Park to Othello
  19. You could clown for those Probings, with the velcro
  20. Those were not tight
  21. I was trying to fly without leaving the ground,
  22. Cause I wanted to be like Mike, right
  23. Wanted to be him, I wanted to be that guy, I wanted to touch the rim
  24. I wanted to be cool, and I wanted to fit in,
  25. I wanted what he had, America, it begins

  26. I want to fly
  27. Can you take me far away
  28. Give me a star to reach for
  29. Tell me what it takes
  30. And I'll go so high
  31. I'll go so high
  32. My feet won't touch the ground
  33. Stitch my wings
  34. And pull the strings
  35. I bought these dreams
  36. That all fall down

  37. We want what we can't have, commodity makes us want it
  38. So expensive, damn, I just got to flaunt it
  39. Got to show 'em, so exclusive, this that new shit
  40. A hundred dollars for a pair of shoes I would never hoop in
  41. Look at me, look at me, I'm a cool kid
  42. I'm an individual, yea, but I'm part of a movement
  43. My movement told me be a consumer and I consumed it
  44. They told me to just do it, I listened to what that swoosh said
  45. Look at what that swoosh did
  46. See it consumed my thoughts
  47. Are you stupid, don't crease 'em, just leave 'em in that box
  48. Strangled by these laces, laces I can barely talk
  49. That's my air bubble and I'm lost, if it pops
  50. We are what we wear, we wear what we are
  51. But see I look inside the mirror and think Phil Knight tricked us all
  52. Will I stand for chance, or stay in my box
  53. These Nikes help me define me, but I'm trying to take mine, off

  54. I want to fly
  55. Can you take me far away
  56. Give me a star to reach for
  57. Tell me what it takes
  58. And I'll go so high
  59. I'll go so high
  60. My feet won't touch the ground
  61. Stitch my wings
  62. And pull the strings
  63. I bought these dreams
  64. That all fall down

  65. They started out, with what I wear to school
  66. That first day, like these are what make you cool
  67. And this pair, this would be my parachute
  68. So much more than just a pair of shoes
  69. Nah, this is what I am
  70. What I wore, this is the source of my youth
  71. This dream that they sold to you
  72. For a hundred dollars and some change
  73. Consumption is in the veins
  74. And now I see it's just another pair of shoes




  1. Když mi bylo sedm, dostal jsem svůj první pár bot.
  2. Procházel jsem se venku
  3. A říkal jsem "Mami, podívej na tu vzduchovou bublinu, díky ní budu moct létat"
  4. Šel jsem na kurt a když jsem skočil, skočil jsem, přísahám, skákal jsem vysoko.
  5. Dotkl jsem se sítě, "Mami, dotkl jsem se sítě, to je nejlepší den mého života
  6. Další byly vysoko ve vzduchu
  7. Ta bublina, ta síť
  8. Ta krabice, ta vůně, ta vycpávka, ta podrážka
  9. Ve škole jsem byl úžasný
  10. Věděl jsem, že je nesmím pomačkat
  11. Mí přátelé si je nemohli dovolit
  12. čtyři pruhy, nějaké AIR-DIDAS
  13. Na hřišti jsem nebyl nejlepší, ale moje kopance byly profesionální
  14. Jo, vystrčil jsem jazyk z bot, aby každý viděl logo
  15. Nike Air Flight, ale strášné je, že je to jak droga
  16. A pak, bratr kamaráda Carlose byl zavražděn kvůli jeho Force (Nike), whoa

  17. Pochop, on chtěl jenom skákat, ale oni chtěli začít obřad
  18. Nechtěl jsem být chycen, od Genesee Parku až k Othellu 
  19. Mohl si zblbnout pro tyhle Probings, na suchý zip
  20. Ty nebyly těsné
  21. Zkoušel jsem létat aniž bych se dotkl země
  22. Protože jsem chtěl být jako Mike, pravda
  23. Chtěl jsem být on, chtěl jsem být jím, chtěl jsem se dotknout obruče
  24. Chtěl jsem být vyjímečný a chtěl jsem zapadnout,
  25. Chtěl jsem to, co měl, Ameriku, teď to začne...

  26. Chci létat
  27. Můžeš mě vzít odsud pryč
  28. Dej mi cíl, kterého mám dosáhnout
  29. Řekni mi co to obnáší
  30. A já se dostanu vysoko
  31. Dostanu se tak vysoko,
  32. že se moje noha nebude dotýkat země
  33. Šiju si křídla
  34. A tahat za provázky
  35. Kupoval jsem sny
  36. Pak se to všechno zkazilo

  37. Chtěli jsme co jsme nemohli mít, to zboží nás nutí chtít ho
  38. Tak drahé, sakra, chtěl jsem se s nimi chlubit
  39. ukazovat je, tak exklusivní, tenhle nový matroš
  40. sto dolarů za pár, ve kterých bych nikdy neskákal
  41. Podívej se na mě, podívej se na mě, jsem úžasné dítě
  42. Jsem zvláštní, jo, ale jsem část pohybu
  43. Pohyb mi říká, že mám být spotřebitel a spotřebovávat
  44. Říkaly mi "udělej to", poslouchal jsem, co říkají
  45. díval se, co dělají
  46. Chápej požíraly mi myšlenky
  47. Jsi blbej? Nesměj se pomačkej, radši je nech v krabici
  48. Uškrcené tkaničky, tkaničky, můžu sotva mluvit
  49. To je moje vzduchová bublina a já jsem ztracen, když praskne
  50. Jsme to, co nosíme, nosíme to, co jsme
  51. Ale pochop, podívám se dovnitř a myslím že Phil Knight nás všechny oklamaly
  52. Mám jim dát šanci nebo mají zůstat v krabici?
  53. Tyhle "najky" mi pomohly mě definovat, ale zkouším ty své odložit

  54. Chci létat
  55. Můžeš mě vzít odsud pryč
  56. Dej mi cíl, kterého mám dosáhnout
  57. Řekni mi co to obnáší
  58. A já se dostanu vysoko
  59. Dostanu se tak vysoko,
  60. že se moje noha nebude dotýkat země
  61. Šiji si křídla
  62. A tahat za provázky
  63. Kupoval jsem sny
  64. Pak se to všechno zkazilo

  65. Pak to začalo, tím co jsem nosil do školy
  66. Ten první den, dělají mě tyhle vyjímečným?
  67. A tyhle boty, mohou být můj padák
  68. Jsou mnohem víc než jen pár bot
  69. Nah, tohle je to, co jsem
  70. Co nosím, to je zdroj mého mládí
  71. Tenhle sen, který ti prodávají
  72. Za sto dolarů a nějaké drobné
  73. Utrácení je v žilách
  74. A teď to chápu, je to jenom další pár bot.