Seznam blogů

3. 5. 2018

25 - Fráze ( Take this lying down ) Shining / Zářit by Kristian Leontiou



Kristian Leontiou - Shining  /  Zářit

  1. Call it over
  2. Call it gone
  3. Call it nothing
  4. See what you've gone and done
  5. Call it stupid
  6. Call it wrong
  7. Call it reckless
  8. See what we've gone and done

  9. Who am I to break this young girl's heart
  10. How the mighty rise and fall
  11. I will not be beaten
  12. You have yet to see me shining, shining
  13. I will not be beaten
  14. You have yet to see me shining, shining
  15. I won't take this lying down

  16. Call me Sunday
  17. Call me soon
  18. Call me heartless
  19. Call me to your room
  20. Call me lonely
  21. Call me lame
  22. Call me blind and foolish just to spare you from the pain


  1. Nazvěme to konec
  2. říkej šlo to
  3. Nazvěme to maličkost
  4. podívej se na to, jak jsi přišel a co jsi udělal
  5. Nazvěme to hloupý
  6. Nazvěme to špatný
  7. Nazvěme to unáhlený
  8. podívej se na to jak jsi přišel a co jsi udělal

  9. Kdo jsem, abych zlomil srdce této mladé dívky
  10. jak skvělý vzestup a pád
  11. nebudu zničený
  12. ještě mě uvidíš zářit, zářit
  13. nebudu zničený
  14. ještě mě uvidíš zářit, zářit
  15. Nenechám si to líbit.

  16. Zavolej mi v neděli
  17. Zavolej mi brzy
  18. Říkej mi bezcitný
  19. zavolej mi do tvého pokoje
  20. Říkej mi osamělý
  21. Říkej mi chabý
  22. Říkej mi slepý a pošetilý jen proto, že jsem šetřil tvou námahu



Kristian Leontiou: Shining

Take this lying down - nechat si to líbit, nepostavit se nespravedlnosti
to stand up for myself - nenechat si to líbit

He accused me of being lazy… I’m going to complain…

Nařknul mě, že jsem líná, budu si stěžovat…
to stand up for myself - Postavit se za sebe / nenechat si to líbit
 I won’t take this lying down! Nenech si to líbit.

You always say they don’t appreciate you at work, but you do nothing about it.
 Don’t take this lying down.
Věčně si stěžuješ, že tě v práci nedoceňují, ale nic s tím neděláš, tak se ozvi.