Seznam blogů

2. 4. 2018

Cher - Strong Enough / Dost silná





  1. I don't need your sympathy
  2. There's nothing you can say or do for me
  3. And I don't want a miracle
  4. You'll never change for no-one
  5. And I hear your reasons why
  6. Where did you sleep last night?
  7. And was she worth it, was she worth it?

  8. Cause I'm strong enough to live without you
  9. Strong enough and I quit crying
  10. Long enough, now I'm strong enough
  11. To know you gotta go
  12. There's no more to say
  13. So save your breath and walk away
  14. No matter what I hear you say
  15. I'm strong enough to know you gotta go

  16. So you feel misunderstood
  17. Baby have I got news for you
  18. On being used, I could write a book
  19. But you don't wanna hear about it
  20. Cause I've been losing sleep
  21. And you've been going cheap
  22. And she ain't worth half of me, it's true
  23. Now I'm telling you

  24. That I'm strong enough to live without you
  25. Strong enough and I quit crying
  26. Long enough, now I'm strong enough
  27. To know you gotta go

  28. Come hell or waters high
  29. You'll never see me cry
  30. This is our last goodbye, it's true
  31. I'm telling you

  32. Now I'm strong enough to live without you
  33. Strong enough and I quit crying
  34. Long enough, now I'm strong enough
  35. To know you gotta go
  36. There's no more to say
  37. So save your breath and walk away
  38. No matter what I hear you say
  39. I'm strong enough to know you gotta go

  1. Já nepotřebuji tvůj soucit
  2. Není nic co ty můžeš říct nebo udělat pro mě
  3. A já nechci zázrak
  4. Ty se nikdy nezměníš pro nikoho
  5. A já slyším tvoje důvody proč
  6. Kde jsi spal minulou noc?
  7. A stála ona za to , stála za to?

  8. Protože já jsem dost silná žít bez tebe
  9. Dost silná a přestanu plakat
  10. Dost toužící , teď jsem dost silná
  11. Abych věděla že musíš jít
  12. Už není co více říct
  13. Tak šetři dechem a odejdi
  14. Nezáleží na tom co tě slyším říkat
  15. Jsem dost silná abych věděla že musíš jít

  16. Tak ty se cítíš nepochopený
  17. Zlato, mám pro tebe zprávy
  18. na použití bych mohla napsat knihu
  19. Ale ty nechceš o tom slyšet 
  20. Protože já jsem ztratila spánek
  21. A ty jsi z levného děje
  22. A ona nestojí za polovinu mě, je to pravda
  23. Teď ti říkám

  24. Že jsem dost silná žít bez tebe
  25. Dost silná a přestanu plakat
  26. Dost toužící , teď jsem dost silná
  27. Abych věděla že že musíš jít

  28. Přijde peklo nebo se zvednou vody
  29. Ty mně nikdy neuvidíš plakat
  30. Toto je naše poslední rozloučení,to je pravda
  31. Já říkám ti

  32. Nyní  jsem dost silná žít bez tebe
  33. Dost silná a přestanu plakat
  34. Dost toužící , teď jsem dost silná
  35. Abych věděla že že musíš jít
  36. Už není co více říct
  37. Tak šetři dechem a odejdi
  38. Nezáleží na tom co tě slyším říkat
  39. Jsem dost silná abych věděla že musíš jít