Seznam blogů

12. 7. 2021

Waylon Jennings - I've Always Been Crazy / Vždycky jsem byl blázen



  I've Always Been Crazy / Vždycky jsem byl blázen

  1. I've always been crazy 
  2. and the trouble that it's put me through
  3. I've been busted for things that I did, 
  4. and I didn't do
  5. I can't say I’m proud of all of the things
  6.  that I’ve done
  7. But I can say I’ve never intentionally
  8.  hurt anyone

  9. I've always been different with one foot
  10.  over the line 
  11. Winding up somewhere 
  12. one step ahead or behind
  13. It ain't been so easy but I guess 
  14. I shouldn't complain
  15. I've always been crazy 
  16. but it's kept me from going insane

  17. Beautiful lady are you sure 
  18. that you understand 
  19. The chances your taking loving 
  20. a free living man
  21. Are you really sure you really
  22.  want what you see
  23. Be careful of something that's just 
  24. what you want it to be

  25. I've always been crazy 
  26. but it's kept me from going insane
  27. Nobody knows if it's something to bless
  28.  or to blame
  29. So far I ain't found a rhyme 
  30. or a reason to change
  31. I've always been crazy 
  32. but it's kept me from going insane

  1. Vždycky jsem byl blázen 
  2. a ta potíž, že mě to prosadilo
  3. Byl jsem zatčen za věci, které jsem udělal, 
  4. a i neudělal
  5. Nemůžu říct, že jsem hrdý na všechny věci,
  6.  které jsem udělal
  7. Ale můžu říct, že jsem nikdy záměrně nikomu
  8.  neublížil

  9. Vždycky jsem byl jiný s jednou nohou na 
  10. druhém konci lajny
  11. Likvidace je někde 
  12. o krok napřed nebo pozadu
  13. Nikdy to nebylo tak snadné, ale myslím,
  14. že bych si neměl stěžovat
  15. Vždycky jsem byl blázen, 
  16. ale mě to bránilo se zbláznit

  17. Krásná dámo jste si jista,
  18. že chápete
  19. šanci, že jste si našla milujícího 
  20. a volně živého člověka
  21. Jste si opravdu jistá, co opravdu 
  22. chcete a to, co vidíte
  23. Dávejte pozor na něco, co je právě to, 
  24. co chcete, aby to bylo

  25. Vždycky jsem byl blázen, 
  26. ale mě to bránilo se zbláznit
  27. Nikdo neví, jestli je to něco, aby to požehnal
  28.  nebo jsem na vině
  29. Zatím jsem nenašel rým 
  30. nebo důvod ke změně
  31. Vždycky jsem byl blázen, 
  32. ale mě to bránilo se zbláznit