Seznam blogů

20. 2. 2018

Michael Jackson - They Don't Care About Us / Vůbec je nezajímáme



They Don't Care About Us
  1. Skin head, dead head
  2. Everybody gone bad
  3. Situation, aggravation
  4. Everybody allegation
  5. In the suite, on the news
  6. Everybody dog food
  7. Bang bang, shot dead
  8. Everybody's gone mad

  9. All I wanna say is that
  10. They don't really care about us
  11. All I wanna say is that
  12. They don't really care about us

  13. Beat me, hate me
  14. You can never break me
  15. Will me, thrill me
  16. You can never kill me
  17. Jew me, sue me
  18. Everybody do me
  19. Kick me, kike me
  20. Don't you black or white me

  21. All I wanna say is that,
  22. They don't really care about us
  23. All I wanna say is that,
  24. They don't really care about us

  25. Tell me what has become of my life
  26. I have a wife and two children who love me
  27. I am the victim of police brutality, now
  28. I'm tired of bein' the victim of hate
  29. You're rapin' me of my pride
  30. Oh, for God's sake
  31. I look to heaven to fulfill its prophecy...
  32. Set me free

  33. Skin head, dead head
  34. Everybody gone bad
  35. trepidation, speculation
  36. Everybody allegation
  37. In the suite, on the news
  38. Everybody dog food
  39. black man, black male
  40. Throw your brother in jail

  41. All I wanna say is that
  42. They don't really care about us
  43. All I wanna say is that
  44. They don't really care about us

  45. Tell me what has become of my rights
  46. Am I invisible because you ignore me?
  47. Your proclamation promised me free liberty, now
  48. I'm tired of bein' the victim of shame
  49. They're throwing me in a class with a bad name
  50. I can't believe this is the land from which I came
  51. You know I do really hate to say it
  52. The government don't wanna see
  53. But if Roosevelt was livin'
  54. He wouldn't let this be, no, no

  55. Skin head, dead head
  56. Everybody gone bad
  57. Situation, speculation
  58. Everybody litigation
  59. Beat me, bash me
  60. You can never trash me
  61. Hit me, kick me
  62. You can never get me

  63. All I wanna say is that
  64. They don't really care about us
  65. All I wanna say is that
  66. They don't really care about us

  67. Some things in life they just don't wanna see
  68. But if Martin Luther was livin'
  69. He wouldn't let this be

  70. Skin head, dead head
  71. Everybody gone bad
  72. Situation, segregation
  73. Everybody allegation
  74. In the suite, on the news
  75. Everybody dog food
  76. Kick me, strike me
  77. Don't you wrong or right me

  78. All I wanna say is that
  79. They don't really care about us
  80. All I wanna say is that
  81. They don't really care about us
  82. All I wanna say is that
  83. They don't really care about us
  84. All I wanna say is that
  85. They don't really care about
  86. All I wanna say is that
  87. They don't really care about
  88. All I wanna say is that
  89. They don't really care about us



Vůbec je nezajímáme
  1. Holá hlava, mrtvá hlava
  2. všech se zmocnilo zlo
  3. Situace. zloba,
  4. všude samé předsudky,
  5. Doma, ve zprávách
  6. Všichni jsou mizerové,
  7. Bang Bang, šokovaní a mrtví
  8. všichni zešíleli

  9. Vše, co chci říct je,
  10. Že je vůbec nezajímáme
  11. Chci ti jen říct
  12. že je vůbec nezajímáme

  13. Tlučte mě, nenáviďte mě
  14. nikdy mě nezlomíte
  15. vzrušte mě, strašte mě
  16. nikdy mě nezabijete
  17. Nadávejte mi, obviňujte mě
  18. Všichni se na mě vrhněte
  19. kopejte do mě, ničte mě
  20. Jen mi neříkejte, že jsem černý nebo bílý

  21. Vše, co chci říct je,
  22. Že je vůbec nezajímáme
  23. Vše, co chci říct je,
  24. že je vůbec nezajímáme

  25. Řekněte mi, co se stalo z mého života
  26. Mám ženu a dvě děti, které mě milují
  27. Jsem teď obětí policejní brutality
  28. Už mě nebaví být stéle obětí nenávisti
  29. Znásilnili jste mou pýchu, ach proboha
  30. Dívám se k nebi
  31. Snad splní své proroctví
  32. Osvoboďte mě

  33. Holá hlava, mrtvá hlava
  34. všech se zmocnilo zlo
  35. Zoufalství, spekulace,
  36. všude samé předsudky,
  37. Doma, ve zprávách
  38. Všichni jsou mizerové
  39. Černí pasažéři, vydírání
  40. Uvrhněte bratra do vězení

  41. Vše, co chci říct je,
  42. Že je vůbec nezajímáme
  43. Vše, co chci říct je,
  44. že je vůbec nezajímáme

  45. Řekněte mi, co se stalo s mými právy
  46. Jsem snad neviditelný, že mě ignorujete?
  47. Vaše prohlášení mi slibovala svobodu, teď
  48. Jsem už unaven z toho, že jsem obětí hanby
  49. Házeli mě do jednoho pytle s lidmi se špatnou pověstí
  50. Nemohu uvěřit, že tohle je země, odkud pocházím
  51. Víte, skutečně to nerad říkám
  52. Vláda to prostě nechce vidět
  53. Ale kdyby žil Roosevelt
  54. Nestrpěl by to, ne, ne

  55. Holá hlava, mrtvá hlava
  56. všech se zmocnilo zlo
  57. Situace, spekulace,
  58. všichni se vzájemně obviňují
  59. Bijte mě, tlučte mě
  60. nikdy mě nezničíte
  61. Bijte mě, kopejte do mě
  62. nikdy mě neporazíte

  63. Vše, co chci říct je,
  64. Že je vůbec nezajímáme
  65. Vše, co chci říct je,
  66. že je vůbec nezajímáme

  67. Některé věci v životě prostě nechcete vidět
  68. Ale kdyby žil Martin Luther,
  69. nikdy by to nepřipustil

  70. Holá hlava, mrtvá hlava
  71. všech se zmocnilo zlo
  72. Situace, segregace,
  73. všude samé předsudky
  74. Doma, ve zprávách
  75. Všichni jsou mizerové
  76. Kopejte mě, bijte mě
  77. Jen mi neříkejte, co je špatné a co dobré

  78. Vše, co chci říct je,
  79. Že je vůbec nezajímáme
  80. Vše, co chci říct je,
  81. že je vůbec nezajímáme
  82. Vše, co chci říct je,
  83. Že je vůbec nezajímáme
  84. Vše, co chci říct je,
  85. Že je vůbec nezajímáme
  86. Vše, co chci říct je,
  87. že je vůbec nezajímáme
  88. Vše, co chci říct je,
  89. Že je vůbec nezajímáme



Live Munich 1997