Seznam blogů

28. 2. 2018

Justin Bieber - Live my Life / Žít svůj život


  1. I’m gonna live my life
  2. No matter what, we party tonight
  3. I’m gonna li-i-ive my life
  4. I know that we gon’ be alright

  5. Yo, hell yeah, dirty bass
  6. Ghetto girl, you drive me cray
  7. Hell yeah, dirty bass
  8. Yo, yo

  9. This beat make me go wow
  10. This drink make me fall down
  11. I party hard like carnival
  12. Let’s burn this motha down
  13. This bass make me go ache (go ache)
  14. This girl circus so late
  15. You’re that telly cake with a cali shake
  16. I got dough, who’s down to fake

  17. Oh my, dirty bass
  18. Oh you got it like that
  19. I can work that bad
  20. Let me get that
  21. (get your ass on the floor)
  22. Oh my, dirty bass
  23. Oh you got that small
  24. I can break that off
  25. Let me get that
  26. (get your ass on the floor)

  27. I’m gonna live my life
  28. No matter what, we party tonight
  29. I’m gonna li-i-ive my life
  30. I know that we gon’ be alright
  31. I’m gonna live my life
  32. No matter what, we party tonight
  33. I’m gonna li-i-ive my life
  34. I know that we gon’ be alright

  35. Wo-oh oh, wo-oh oh,
  36. I know that we gon’ be alright
  37. Wo-oh oh, wo-oh oh
  38. I know that we gon’ be alright

  39. [Far East Movement]
  40. Yo, hell yeah, dirty bass
  41. Ghetto girl, you drive me cray
  42. Hell yeah, dirty bass
  43. No matter where we be at VIP, or in the ceiling
  44. All we need to start it is the speakers in my chit-chat
  45. I spot a couple hotties
  46. Holla, we’re the party, we that
  47. Girl move it like pilates
  48. Put your head where you knee at

  49. Oh my, dirty bass
  50. Oh you got it like that
  51. I can work that bad
  52. Let me get that
  53. (get your ass on the floor)
  54. Oh my, dirty bass
  55. Oh you got that small
  56. I can break that off
  57. Let me get that
  58. (get your ass on the floor)

  59. I’m gonna live my life
  60. No matter what, we party tonight
  61. I’m gonna li-i-ive my life
  62. I know that we gon’ be alright
  63. I’m gonna live my life
  64. No matter what, we party tonight
  65. I’m gonna li-i-ive my life
  66. I know that we gon’ be alright

  67. This is my moment tonight
  68. Hell yeah we doing it right
  69. So get your hands up in the air
  70. Like we living your life
  71. This is my moment tonight
  72. Hell yeah we doing it right
  73. So get your hands up in the air
  74. Like we living your life

  75. I’m gonna live my life
  76. No matter what, we party tonight
  77. I’m gonna li-i-ive my life
  78. I know that we gon’ be alright
  79. I’m gonna live my life
  80. No matter what, we party tonight
  81. I’m gonna li-i-ive my life
  82. I know that we gon’ be alright


  1. Budu žít svůj život
  2. Nezáleží na tom, dnes večer
  3. Budu žít svůj život
  4. Vím, že bude všechno v pohodě

  5. Jo,k sakru jo, špinavá basa
  6. Ghetto děvče, říkáš mi šílené
  7. Sakra jo, špinavá basa
  8. Yo, yo

  9. Tenhle rytmus mě přiměje jít jo
  10. Z tohohle pití jsem mimo
  11. Pařím tvrdě jako na karnevalu
  12. Pojďme to tu pořádně rozjet!
  13. Ty basy mě až bolí (bolest)
  14. Ta holka blázní moc pozdě
  15. Jsi jak dort v TV s Cali. koktejlem
  16. Máme prachy co stojí za přetvářku

  17. Oh, oh, oh moje špinavá basa
  18. Oh tak to máš ráda
  19. Můžu to udělat špatně
  20. Nech mě to udělat
  21. (dostaň ten svůj zadek na parket)
  22. Ach, můj špinavý bas
  23. Oh, máš toho malého
  24. Můžu to rozdělit
  25. Dovol mi to udělat
  26. (dostaň ten svůj zadek na parket)

  27. Budu žít svůj život
  28. Nezáleží na tom, dnes večer
  29. Já budu ží-í-ít svůj život
  30. Vím, že bude všechno v pohodě
  31. Já budu žít svůj život
  32. Nezáleží na tom, dnes večer
  33. Já budu ží-í-ít svůj život
  34. Vím, že bude všechno v pohodě

  35. Wo-oh oh, wo-oh oh,
  36. Vím, že bude všechno v pohodě
  37. Wo-oh oh, wo-oh oh
  38. Vím, že bude všechno v pohodě

  39. [Far East Movement]
  40. Jo,k sakru jo, špinavá basa
  41. Ghetto holka, říkáš mi blbosti
  42. Sakra jo,špinavá basa
  43. Je jedno jestli budeme ve VIP nebo na stropě
  44. To co potřebujeme je začít s repráky v mém čit-chatu
  45. Je tu i skupinka sexy holek
  46. Holla, naše párty je jak my
  47. Ta holka to pořádně rozhýbej
  48. Dej si hlavu tam, kde máš kolena

  49. Jo, moje jo, špinavá basa
  50. Oh tak to máš ráda
  51. Můžu to udělat špatně
  52. Nech mě to udělat
  53. (dostaň ten svůj zadek na parket)
  54. Jo, moje jo, špinavá basa
  55. oh to máš tak malý
  56. Můžu to zalomit rovnou
  57. Nech mě to udělat
  58. (dostaň ten svůj zadek na parket)

  59. Budu žít svůj život 
  60. Nezáleží na tom, dnes večer
  61. Já budu ží-í-ít svůj život 
  62. Vím, že bude všechno v pohodě 
  63. Já budu žít svůj život
  64. Nezáleží na tom, dnes večer
  65. Já budu ží-í-ít svůj život 
  66. Vím, že bude všechno v pohodě 

  67. Dnes v noci je to má chvíle
  68. Sakra jo, děláme to dobře
  69. Tak dej ruce nahoru do vzduchu
  70. Jak žijete svůj život
  71. Dnes v noci je to má chvíle
  72. Sakra jo, děláme to dobře,
  73. Tak dej ruce nahoru do vzduchu
  74. Jak žijete svůj život

  75. Budu žít svůj život
  76. Nezáleží na tom, dnes večer
  77. Já budu ží-í-ít svůj život
  78. Vím, že bude všechno v pohodě
  79. Já budu žít svůj život
  80. Nezáleží na tom, dnes večer
  81. Já budu ží-í-ít svůj život
  82. Vím, že bude všechno v pohodě