Seznam blogů

3. 9. 2022

Justin Bieber - Let Me Love You / Dovol mi tě milovat + Jezdecké hudební video



Let Me Love You / Dovol mi tě milovatě
  1. I used to believe
  2. We were burnin' on the edge of something beautiful
  3. Something beautiful
  4. Selling a dream
  5. Smoke and mirrors keep us waiting on a miracle
  6. On a miracle

  7. Say go through the darkest of days
  8. Heaven's a heartbreak away
  9. Never let you go, never let me down
  10. Oh it's been a hell of a ride
  11. Driving the edge of a knife
  12. Never let you go, never let me down

  13. Don't you give up, nah, nah, nah
  14. I won't give up, nah, nah, nah
  15. Let me love you
  16. Let me love you
  17. Don't you give up, nah, nah, nah
  18. I won't give up, nah, nah, nah
  19. Let me love you
  20. Let me love you
  21. Oh baby, baby

  22. Don't fall asleep
  23. At the wheel, we've got a million miles ahead of us
  24. Miles ahead of us
  25. All that we need
  26. Is a rude awakening to know we're good enough
  27. Know we're good enough

  28. Say go through the darkest of days
  29. Heaven's a heartbreak away
  30. Never let you go, never let me down
  31. Oh it's been a hell of a ride
  32. Driving the edge of a knife
  33. Never let you go, never let me down

  34. Don't you give up, nah, nah, nah
  35. I won't give up, nah, nah, nah
  36. Let me love you
  37. Let me love you
  38. Don't you give up, nah, nah, nah
  39. I won't give up, nah, nah, nah
  40. Let me love you
  41. Let me love you
  42. Oh baby, baby

  43. Don't you give up, nah, nah, nah
  44. I won't give up, nah, nah, nah
  45. Let me love you
  46. Let me love you
  47. Don't you give up, nah, nah, nah
  48. I won't give up, nah, nah, nah
  49. Let me love you
  50. Let me love you
  51. Oh baby, baby


  1. Věřil jsem
  2. Hořeli jsme na hraně něčeho krásného
  3. Něčeho krásného
  4. Prodávající sen
  5. Dým a zrcadla nás nechávají čekat na zázrak
  6. Na zázrak

  7. Řekni, projdi nejtemnějšími dny
  8. Nebe je zlomené srdce
  9. Nikdy tě nenech jít, nikdy mě nezklam
  10. Oh, byla to pekelná jízda
  11. Jedoucí na okraji nože
  12. Nikdy tě nenechám jít, nikdy mě nezklamu

  13. Nevzdám se tě, nah, nah, nah
  14. Nevzdám se, nah, nah, nah
  15. Dovol mi tě milovat
  16. Dovol mi tě milovat
  17. Nevzdám se tě, nah, nah, nah
  18. Nevzdám se, nah, nah, nah
  19. Dovol mi tě milovat
  20. Dovol mi tě milovat
  21. Oh, zlato, zlato

  22. Neusínej
  23. Na kole před sebou máme milion mil
  24. Míle před námi
  25. Všechno co potřebujeme
  26. Je kruté probuzení věděním, že nejsme dost dobří
  27. Vědění že jsme dost dobří

  28. Řekni, projdi nejtemnějšími dny
  29. Nebe je zlomené srdce
  30. Nikdy tě nenechám jít,  nikdy mě nezklam
  31. Oh, byla to pekelná jízda
  32. Jedoucí na okraji nože
  33. Nikdy tě nenechám jít, nikdy mě nezklamu

  34. Nevzdám se tě, nah, nah, nah
  35. Nevzdám se, nah, nah, nah
  36. Dovol mi tě milovat
  37. Dovol mi tě milovat
  38. Nevzdám se tě, nah, nah, nah
  39. Nevzdám se, nah, nah, nah
  40. Dovol mi tě milovat
  41. Dovol mi tě milovat
  42. Oh, zlato, zlato

  43. Nevzdám se tě, nah, nah, nah
  44. Nevzdám se, nah, nah, nah
  45. Dovol mi tě milovat
  46. Dovol mi tě milovat
  47. Nevzdám se tě, nah, nah, nah
  48. Nevzdám se, nah, nah, nah
  49. Dovol mi tě milovat
  50. Dovol mi tě milovat
  51. Oh, zlato, zlato