Seznam blogů

26. 2. 2021

Gregorian + Jon & Vangelis - I'll find my way home 1982 / Najdu svou cestu domů



Jon and Vangelis - I'll Find My Way Home (with lyrics)

 I'll find my way home  / Najdu svou cestu domů 
  1. You ask me where to begin
  2. Am I so lost in my sin?
  3. You ask me where did I fall?
  4. I'll say I can't tell you when
  5. But if my spirit is lost
  6. How will I find what is near?
  7. Don't question I'm not alone
  8. Somehow I'll find my way home

  9. My sun shall rise in the east
  10. So shall my heart be at peace
  11. And if you're asking me when
  12. I'll say it starts at the end
  13. You know your will to be free
  14. Is matched with love secretly
  15. And talk will alter your prayer
  16. Somehow you'll find you are there.

  17. Your friend is close by your side
  18. And speaks in far ancient tongue
  19. A seasons wish will come true
  20. All seasons begin with you
  21. One world we all come from
  22. One world we melt into one

  23. Just hold my hand and we're there
  24. Somehow we're going somewhere
  25. Somehow we're going somewhere

  26. [interlude]

  27. You ask me where to begin
  28. Am I so lost in my sin?
  29. You ask me where did I fall?
  30. I'll say I can't tell you when
  31. But if my spirit is strong
  32. I know it can't be long
  33. No questions I'm not alone
  34. Somehow I'll find my way home
  35. Somehow I'll find my way home
  36. Somehow I'll find my way home
  37. Somehow I'll find my way home

  1. Ptáš se mě, kde máš začít
  2. Jsem tak ztracen ve svých hříších?
  3. Ptáš se mě, kdy jsem podlehl?
  4. Říkám, že ti nemůžu povědět, kdy
  5. ale až bude má duše ztracena,
  6. Jak poznám, co je blízké?
  7. Neptej se, nejsem sám
  8. Nějak prostě najdu cestu domů.

  9. Moje slunce má vyjít na východě
  10. Tak smí mé srdce mít klid
  11. A když se mě zeptáš, kdy
  12. Řeknu, že konec je tím začátkem
  13. Ty víš, že tvá vůle je být svobodný
  14. je ve skrytu spojena s láskou
  15. A ten hovor změní tvé modlitby
  16. Nějak prostě zjistíš, že jsi tady.

  17. Tvůj přítel stojí po tvém boku
  18. a mluví tak vzdáleným, starověkým jazykem
  19. Sezónní přání se vyplní
  20. Všechny období začínají Tebou
  21. Jeden svět, v něm všichni žijeme
  22. Jeden svět, splýváme v jediný

  23. Jen vezmi mou ruku a budeme tam
  24. Nějak se někam dostaneme
  25. Nějak se někam dostaneme

  26. mezihra

  27. Ptáš se mě, kde mám začít
  28. Jsem tak ztracen ve svých hříších?
  29. Ptáš se mě, kdy jsem podlehl?
  30. Říkám, že ti nemůžu říct, kdy
  31. ale až má duše bude silná,
  32. vím, že to nebude dlouho
  33. Bez otázek, já nejsem sám
  34. Nějak najdu cestu domů
  35. Nějak najdu cestu domů
  36. Nějak najdu cestu domů
  37. Nějak najdu cestu domů




 To by nebylo fér


Najednou za dveřmi stál
A ptal se může-li dál
V košili bílé jak sníh
A v šatech do tanečních
Z čistého nebe svých snů
 
  Spadl sem bez rozpaků
I s kytkou za kapesné
Nevnímá, že říkám - ne!
Ptáš se mě jestli to vím
Když s tebou kamarádím
že vlastně patří ti svět
A ještě sedmnáct let
Ať se mě ptáš na co chceš
Proč říkat nějakou lež
Které bys uvěřit chtěl
A to by nebylo fér.
A to by nebylo fér.
Ať se mě ptáš na co chceš
Proč říkat nějakou lež
Které bys uvěřit chtěl
A to by nebylo fér
Prosím tě přestaň se ptát
A spěchej k té, co máš rád
Třeba jdi do kina vem
A někdy přiveď ji sem
Měj se fajn jako se máš
A vrať se tam, kde to znáš
Do světa malin a her
Vždyť lhát by nebylo fér

Vždyť lhát by nebylo fér
Vždyť lhát by nebylo fér
Vždyť lhát by nebylo fér