Seznam blogů

1. 4. 2024

Andrea Bocelli + Céline Dion - The power of love / Síla lásky


  1. The whispers in the morning 
  2. Of lovers sleeping tight 
  3. Are rolling by like thunder now 
  4. As I look in your eyes 

  5. I hold on to your body 
  6. And feel each move you make 
  7. Your voice is warm and tender 
  8. A love that I could not forsake 

  9. Cause you are my lady 
  10. And I am your man 
  11. Whenever you reach for me 
  12. I'll do all that I can 

  13. Lost is how I'm feeling 
  14. Lying in your arms 
  15. When the world outside's too much to take 
  16. That all ends when I'm with you 

  17. Even though there may be times 
  18. It seems I'm far away 
  19. Never wonder where I am 
  20. 'cause I am always by your side 

  21. Cause you are my lady 
  22. And I am your man 
  23. Whenever you reach for me 
  24. I'll do all that I can 

  25. We're heading for something 
  26. Somewhere I've never been 
  27. Sometimes I am frightened 
  28. But I'm ready to learn 
  29. 'Bout the power of love 

  30. The sound of your heart beating 
  31. made it clear suddenly 
  32. the feeling that I can't go on 
  33. is light years away 

  34. Cause you are my lady 
  35. And I am your man 
  36. Whenever you reach for me 
  37. I'll do all that I can 

  38. We're heading for something 
  39. Somewhere I've never been 
  40. Sometimes I am frightened 
  41. But I'm ready to learn 
  42. 'Bout the power of love

The power of love / Síla lásky
  1. Ranní šepoty 
  2. Spících milenců těsně semknutých
  3. Se teď valí jako hrom,
  4. když se podívám do tvých očí

  5. Držím se tvého těla 
  6. a cítím každý pohyb, který uděláš
  7. Tvůj hlas je vřelý a láskyplný
  8. Láska, které bych se nemohl vzdát

  9. Protože ty jsi má dáma 
  10. a já jsem tvůj muž
  11. Kdykoliv za mnou přijedeš 
  12. Udělám vše, co je v mých silách

  13. Ztracené je, jak se cítím
  14. Ležící ve tvém náručí
  15. Když je toho vnějšího světa příliš mnoho
  16. Všechno končí, když jsem s tebou

  17. I když mohou být chvíle
  18. Zdá se Ti, že jsem vzdálený
  19. Nikdy se nediv, kde jsem
  20. protože jsem vždy po tvém boku

  21. Protože ty jsi má dáma 
  22. a já sem tvůj muž
  23. Kdykoliv za mnou přijedeš 
  24. Udělám vše, co je v mých silách

  25. K něčemu směřujeme
  26. Někde kde jsem nikdy nebyl
  27. Občas jsem vystrašený
  28. ale připravený se učit 
  29. O síle lásky 

  30. Zvuk tlukotu tvého srdce
  31. dal to náhle najevo
  32. pocit že nemohu pokračovat 
  33. Je světelné roky daleko

  34. Protože ty jsi má dáma 
  35. a já sem tvůj muž
  36. Kdykoliv za mnou přijedeš 
  37. Udělám vše, co je v mých silách

  38. K něčemu směřujeme
  39. Někde kde jsem nikdy nebyl
  40. Občas jsem vystrašený
  41. ale připravený se učit
  42. O síle lásky