Seznam blogů

9. 12. 2019

CCR - Who'll Stop the Rain / Kdo zastaví déšť



Who'll Stop the Rain
  1. Long as I remember 
  2. The rain been coming down.
  3. Clouds of myst'ry pouring 
  4. Confusion on the ground.
  5. Good men through the ages, 
  6. Trying to find the sun;
  7. And I wonder, 
  8. Still I wonder, Who'll stop the rain.

  9. I went down Virginia, 
  10. Seeking shelter from the storm.
  11. Caught up in the fable, 
  12. I watched the tower grow.
  13. Five year plans and new deals,
  14. Wrapped in golden chains.
  15. And I wonder, 
  16. Still I wonder Who'll stop the rain.

  17. Heard the singers playing, 
  18. How we cheered for more.
  19. The crowd had rushed together, 
  20. Trying to keep warm.
  21. Still the rain kept pouring, 
  22. Falling on my ears.
  23. And I wonder, 
  24. Still I wonder Who'll stop the rain.


  1. Dokud si vzpomínám, 
  2. déšť padal.
  3. Mraky záhad vylévající 
  4. zmatek na zem.
  5. Dobří muži po celé věky, 
  6. snažící se najít slunce;
  7. A zajímalo by mě,
  8. stále se divím,kdo zastaví déšť.

  9. Šel jsem dolů do Virginie 
  10. a hledal úkryt před bouří.
  11. Chytil jsem se v bajce 
  12. a sledoval, jak věž roste.
  13. Pětileté plány a nové nabídky,
  14. omotané do zlatých řetězů.
  15. A já se divím, 
  16. pořád se divím, kdo zastaví déšť.

  17. Slyšel jsem, jak si zpěváci hrají,
  18.  jak jsme nadšeně hledali.
  19. Dav se rozběhl k sobě 
  20. a snažil se udržovat v teple.
  21. Stále pršelo, 
  22. padají mi do uší.
  23. A já se divím, 
  24. pořád se divím, kdo zastaví déšť.