Seznam blogů

6. 10. 2019

Bee Gees - Words / Slova


Words / Slova

  1. Smile an everlasting smile
  2. A smile could bring you near to me
  3. Don't ever let me find you gone
  4. 'Cause that would bring a tear to me

  5. This world has lost it's glory
  6. Let's start a brand new story
  7. Now my love
  8. right now there'll be
  9. No other time and I can show you
  10. How my love

  11. Talk in everlasting words
  12. And dedicate them all to me
  13. And I will give you all my life
  14. I'm here if you should call to me

  15. You think that I don't even mean
  16. A single word I say
  17. It's only words, and words are all
  18. I have to take your heart away
  19. You think that I don't even mean
  20. A single word I say

  21. It's only words, and words are all
  22. I have to take your heart away
  23. It's only words, and words are all
  24. I have to take your heart away



  1. Úsměv nekonečný úsměv
  2. Úsměv tě může přivést blíž ke mně
  3. Nikdy mě nenech, abych tě našel na kolenou
  4. Protože to by mě mohlo přimět k slzám

  5. Tento svět ztratil svojí slávu
  6. Začněme vtisknutím nového příběhu
  7. Nyní má lásko
  8. Právě teď, jindy nebude čas,
  9. Ti můžu ukázat jaká
  10. je moje láska

  11. Mluv v nekonečných slovech
  12. A věnuj je všechny mě
  13. A já ti dám celý svůj život
  14. Jsem tu, kdybys mi volala

  15. Myslíš si, že to nemyslím vážně
  16. jedino slovo, co říkám
  17. Jsou to jen slova, co mám,
  18. abych ti sebral srdce,
  19. jsou to jen slova, co mám,
  20. abych ti sebral slova...

  21. Jsou to jen slova, a slova jsou vše
  22. Co mám, abych ti sebral srdce
  23. Jsou to jen slova, a slova jsou vše
  24. Co mám, abych ti sebral srdce