Seznam blogů

20. 4. 2019

Milli Vanilli - Girl I'm Gonna Miss You / Děvče budeš mi chybět





  1. I knew it from the start
  2. You would break my heart
  3. But you still I had to play this painful part
  4. You rapped me 'round your itty bitty finger
  5. With your magic smile

  6. You kept me hangin' on a lovers cross a while
  7. You put your spell on me
  8. Took my breath away
  9. But there was nothin' I could do to make you stay
  10. I'm gonna miss you
  11. All the love I feel for you
  12. Nothing could make me change my point of view

  13. Oh girl
  14. I'm gonna miss you baby

  15. Giving all the love I feel for you
  16. Couldn't make you change your point of view
  17. You're leavin'
  18. Now I'm sittin' here, I'm wastin' my time
  19. I just don't know what I should do

  20. It's a tragedy for me
  21. To see the dream is over
  22. And I never will forget the day we met
  23. Girl I'm gonna miss you

  24. Like a honey bee
  25. You took the best of me
  26. Now I can't erase those memories
  27. Like a fairy tale

  28. You are so unreal
  29. You left a scar that's so hard to heal
  30. When you had a taste of paradise
  31. Back on earth can feel
  32. As cold as ice
  33. I'm gonna miss you
  34. I miss you

  1. Věděl jsem to od začátku
  2. Že mi zlomíš srdce
  3. Ale pořád musím hrát tuto bolestivou pasáž
  4. Obtočila sis mne kolem tvého malého prstu
  5. Tvým čarovným úsměvem

  6. Nechala si mne nějakou dobu viset na kříži lásky
  7. Uvalila na mne kletbu
  8. Vzali mi dech
  9. Ale nebylo nic, co bych mohl udělat abys zůstala
  10. Budeš mi chybět
  11. Všechna ta láska, kterou jsem cítil
  12. Nic mne nepřinutí změnit můj názor

  13. Oh děvče,
  14. Budeš mi chybět, lásko

  15. Dávajíce všechnu lásku, kterou k tobě cítím
  16. nemůže změnit tvůj názor
  17. Odcházíš
  18. Teď tady sedím, marním svůj čas
  19. Prostě nevím, co bych měl dělat

  20. Je to pro mne tragédie
  21. vidět, že se sen rozplynul
  22. A nikdy nezapomenu na ten den, kdy jsme se potkali
  23. Děvče, budeš mi chybět

  24. Jako medonosná včelka 
  25. vypadalo to, že jsi pro mne nejlepší
  26. A nyní se nemohu zbavit těch vzpomínek
  27. Jako pohádka jsi tak neskutečná

  28. Zanechala jsi jizvu, 
  29. kterou je tak obtížné vyléčit
  30. Když zachutnáš z ráje
  31. Návrat na Zem se zdá 
  32. mrazivý jako led
  33. Budeš mi chybět
  34. Chybíš mi