Seznam blogů

7. 5. 2018

M2M - The Day You Went Away (Den, kdy jsi odešel)


  1. Well I wonder could it be
  2. When I was dreaming 'bout you baby
  3. You were dreaming of me
  4. Call me crazy, call me blind
  5. To still be suffering is stupid after all of this time

  6. Did I lose my love to someone better
  7. And does she love you like I do
  8. I do, you know I really really do

  9. Well hey
  10. So much I need to say
  11. Been lonely since the day
  12. The day you went away
  13. So sad but true
  14. For me there's only you
  15. Been crying since the day
  16. The day you went away

  17. I remember date and time
  18. September twenty second
  19. Sunday twenty five after nine
  20. In the doorway with your case
  21. No longer shouting at each other
  22. There were tears on our faces

  23. And we were letting go of something special
  24. Something we'll never have again
  25. I know, I guess I really really know

  26. Well hey
  27. So much I need to say
  28. Been lonely since the day
  29. The day you went away
  30. So sad but true
  31. For me there's only you
  32. Been crying since the day
  33. The day you went away

  34. The day you went away
  35. The day you went away

  36. Did I lose my love to someone better
  37. And does she love you like I do
  38. I do, you know I really really do
  39. CHORUS

  40. Why do we never know what we've got 'til it's gone
  41. How could I carry on
  42. The day you went away
  43. Cause I've been missing you so much I have to say
  44. Been crying since the day
  45. The day you went away
  46. The day you went away


  1. Zajímalo by mě jak to mohlo být
  2. Když sem snila o tobě baby
  3. Snil jsi o mě
  4. říkej mi blázen,jsem nevidomá
  5. Tiché utrpení je blbost po tom všem

  6. Ztratila jsem lásku pro někoho jiného
  7. A ona tě miluje stejně jako já
  8. Já,víš opravdu opravdu dělám

  9. Hej,
  10. Tolik toho ti potřebuji říct
  11. Jak osamělé byly dny co jsi odešel
  12. Den, kdy jsi odešel
  13. Tak smutné ale pravdivé
  14. Pro mě existuješ jen ty
  15. Byl pláč nebo den
  16. Den kdy jsi odešel

  17. Pamatuji si datum a čas
  18. Září dvacátého druhého
  19. Neděle pětadvacátého po devíti
  20. Ve dveřích s pouzdrem
  21. Ne déle na sebe
  22. Nebyly slzy na naše tváře

  23. A my jsme nechali jít něco zvláštního
  24. Něco,co nikdy nebudeme znovu mít
  25. Já vím,opravdu to potřebuji vědět

  26. Hej
  27. tolik ti toho potřebuji říct
  28. Jak osamělé byly dny co jsi odešel
  29. Den, kdy jsi odešel
  30. Tak smutné ale pravdivé
  31. Pro mě existuješ jen ty
  32. Byl pláč nebo den
  33. Den kdy jsi odešel

  34. Den kdy jsi odešel
  35. Den kdy jsi odešel

  36. Ztratila jsem lásku pro někoho jiného
  37. A ona tě miluje stejně jako já 
  38. Já vím opravdu opravdu dělám
  39. CHOROUS

  40. Proč nikdy nevíme, co máme, dokud jsi pryč
  41. Jak jsem mohla  pokračovat
  42. Den, kdy jsi odešel
  43. Protože jsi mi tolik chyběl, co mám říct
  44. Byl pláč nebo den
  45. Den, kdy jsi odešel
  46. Den, kdy jsi odešel