Seznam blogů

21. 8. 2019

Nazareth - Dream on / Sni dál

                                                                                 
1000+ images about Nazareth on Pinterest | Rock radio ...

Nazareth - Dream on / Sni dál


  1. Dream on
  2. Though it´s hard to tell
  3. Though you´re foolin´ yourself
  4. Dream on

  5. You can hide away
  6. There is nothing to say, so dream on
  7. Dream on
  8. Though it´s hard to tell
  9. Though you´re foolin´ yourself,
  10. Dream on

  11. You can laugh at me because I´m crying
  12. You can tell your friends how much
  13. I begged you to stay
  14. You can live your fantasy without me
  15. But you´ll never know
  16. how much I needed you

  17. Dream on
  18. It´s so easy for you
  19. Though I´m broken in two, dream on
  20. Dream on
  21. You can never see
  22. What you´re doing to me,
  23.  so dream on

  24. You can cross your heart and still be lyin´
  25. You can count the reasons why you´ve thrown it away
  26. You can dream your life away without me
  27. But you´ll never know how much I needed you

  28. You can laugh at me because I´m crying
  29. You can tell your friends how much
  30. I begged you to stay
  31. You can live your fantasy without me
  32. But you´ll never know
  33. how much I needed you

  34. Dream on
  35. It´s so easy for you
  36. Though I´m broken in two, dream on
  37. Dream on
  38. You can never see
  39. What you´re doin´ to me, so dream on
  40. Dream on
  41. Though it´s hard to tell
  42. Though you´re foolin´ yourself,dream on
  43. Dream on
  44. Dream on

Nazareth - Dream On - Karaoke 

  1. Sni dál
  2. Ačkoliv to je těžké říct
  3. Ačkoliv sama sebe obelháváš
  4. Sni dál

  5. Můžeš se ukrýt
  6. Není o čem mluvit, tak sni dál
  7. Sni dál
  8. Ačkoliv to je těžké říct
  9. Ačkoliv sama sebe obelháváš
  10. Sni dál

  11. Můžeš se mi smát, protože pláču
  12. Můžeš říct svým přátelům, kolikrát
  13. Prosil jsem Tě , abys zůstala
  14. Můžeš prožívat svou fantazii beze mne
  15. Ale nikdy nebudeš vědět,
  16. Jak moc jsem Tě potřeboval

  17. Sni dál
  18. Je to pro Tebe tak snadné
  19. Ačkoliv jsem rozpolcen ve dva, sni dál
  20. Sni dál
  21. Ty nikdy nemůžeš vidět
  22. Co mi děláš, tak sni dál
  23. Tak sni dál

  24. Můžeš vzdorovat svému srdci a stále lhát
  25. Můžeš počítat důvody, proč jsi je odhodila
  26. Můžeš snít svůj život beze mne prosnít
  27. Ale nikdy nebudeš vědět,jak moc jsem tě potřeboval

  28. Můžeš se mi smát, protože pláču
  29. Můžeš říct svým přátelům, kolikrát
  30. Prosil jsem Tě , abys zůstala
  31. Můžeš prožívat svou fantazii beze mne
  32. Ale nikdy nebudeš vědět,
  33. Jak moc jsem Tě potřeboval

  34. Sni dál
  35. Je to pro Tebe tak snadné
  36. Ačkoliv jsem rozpolcen ve dva, sni dál
  37. Sni dál
  38. Ty nikdy nemůžeš vidět
  39. Co mi děláš, tak sni dál
  40. Sni dál
  41. Ačkoliv  je to těžké říct
  42. Ačkoliv sama sebe obelháváš
  43. Sni dál
  44. Sni dál


Bearly Rambling: March 2015

Nazareth - The Art 2 Rock