Seznam blogů

23. 2. 2023

Passenger – Travelling Alone / Cestuji sám

 


Travelling Alone /  Cestuji sám


Australian man, Scandinavian tan,
kicking stones round a square.
Sat for a while and carved out a smile,
as if someone would care.
Australan, skandinávský opálený,
kope do kamenů na náměstí.
Na chvíli si sedne a vykřeše úsměv,
jako by to někoho zajímalo.
Said I’m a long way from the Gold Coast.
For this dive ever known,
Oh and this just ain’t my home.
It was my wife, my dear but she’s no longer here.
She left me travelling alone.
Řekl: Jsem daleko od Gold Coast.
Tyhle lidi neznají, co je to potápění,
Oh a tohle prostě není můj domov.
Byla to má žena, moje drahá, ale už tu není.
Nechala mě cestovat samotného.
I never heard silence, ring out like a bell.
I never heard silence, like last night in my expensive hotel.
Well I’m loving a shadow, I’m trying to catch the rain.
But I never heard silence, till I heard it today.
Nikdy jsem neslyšel ticho, zvonit jako zvon.
Nikdy jsem neslyšel ticho, jako včera v noci v mém předraženém hotelu.
Miluji pouhý stín, snažím se zachytit utíkající déšť.
Ale nikdy jsem neslyšel ticho - až dodneška.
She walked out of the hotel,
I could still smell the smoke,
of the burning heart left inside.
She said men are all assholes
And life’s a bad joke.
Vyšel jsem z hotelu,
Pořád jsem cítil kouř,
z hořícího srdce zanechaného vevnitř.
Řekla: Všichni muži jsou kreténi
A život je jen špatný vtip.
She laughed and started to cry.
See, ten years with this man,
and a life time of plans,
oh, and I loved him to his bones.
Now I have lines on my skin and he has traded me.
He left me travelling alone.
Zasmála se a potom začala plakat.
Vidíš, deset let s tímto mužem,
a život plný plánů,
oh, miluji ho až do morku kostí.
Teď mám kůži posetou vrásky a on mě živil.
Nechal mě cestovat samotnou.
Well I never felt silence, hear me like a train.
I never felt silence, like blood caused through my veins.
Well I’m loving a shadow, and I’m trying to catch the rain.
I never heard silence, till I heard it today.
I never felt silence, till I felt it today.
Nikdy jsem necítil ticho, slyš mě jako vlak.
Nikdy jsem necítil ticho, jako krev v mých žilách.
Miluji pouhý stín, snažím se zachytit utíkající déšť.
Nikdy jsem neslyšel ticho - až do dneška.
Nikdy jsem necítil ticho - dokud jsem ho neucítil dnes.