Seznam blogů

9. 3. 2024

Anne Murray + Doris Day - Secret Love / Tajná láska

Secret Love  / Tajná láska 

  1. Once I had a secret love
  2. That lived within the heart of me
  3. All too soon my secret love
  4. Became impatient to be free

  5. So I told a friendly star
  6. The way that dreamers often do
  7. Just how wonderful you are
  8. And why I am so in love with you

  9. Now I shout it from the highest hills
  10. Even told the golden daffodils
  11. At last my heart's an open door
  12. And my secret love's no secret anymore


  1. Jednou jsem měla tajnou lásku
  2. Žila v mém srdci
  3. Všechno tak blízko v mé tajné lásce 
  4. Toužila netrpělivě po svobodě. 

  5. Tak jsem řekla přátelské hvězdě
  6. tak, jak to snílci často dělají
  7. Jak jsi úžasný
  8. A proč jsem do tebe tak zamilovaná 

  9. Teď to křičím z nejvyšších kopců
  10. Dokonce jsem to řekla zlatým narcisům. 
  11. Konečně mé srdce otevřelo dveře 
  12. A moje tajná láska už není tajemstvím