Seznam blogů

15. 3. 2024

Waylon Jennings - Waymore's Blues

Waymore's Blues

No, dnes ráno jsem se probudil, pršeloWell, I woke up this mornin' it was drizzlin' rainZa zatáčkou přijíždí osobní vlakAround the curve come a passenger trainSlyšel jsem někoho jódlovat a tulák sténatHeard somebody yodel and a hobo moanJimmy je mrtvý, už je dávno pryčJimmy he's dead, he's been a long time goneDávno pryč, dávno pryčBeen a long time gone, a long time gone
Jestli se chceš dostat do nebe, musíš D-I-EIf you want to get to heaven, gotta D-I-EMusíš si obléknout kabát a T-I-EYou gotta put on your coat and T-I-EChcete dostat králíka z L-O-GWant to get the rabbit out of the L-O-GMusíš udělat rozruch jako D-O-GYou gotta make a commotion like D-O-GJako D-O-G, jako D-O-G, joLike D-O-G, like D-O-G, yeah
No, mám dobrou ženu, co je to se mnou?Well, I got a good woman, what's the matter with me?Proč chci milovat každou ženu, kterou vidím?What makes me want to love every woman I see?Když jsem se s ní setkal, byl jsem triviální, teď zase tristnímI was trifling when I met her now I'm trifling againA každá žena, kterou vidí, vypadá jako místo, kam jsem přišelAnd every woman she sees looks like the place I came inVypadá to, že místo, kam jsem přišel, jo, místo, kam jsem přišelLooks like the place I came in, yeah, woo place I came in
Nechal jsem si namalovat své jméno na košiliI got my name painted on my shirtNejsem obyčejný týpekI ain't no ordinary dudeNemusím pracovatI don't have to workNemusím pracovatI don't have to work