Seznam blogů

26. 12. 2023

Už jako maličký + Otče můj - Jiří Zmožek


UŽ JAKO MALIČKÝ 


1.Už jako maličký jsem zpíval koledy 
Ty co jsem uměl od babičky od dědy
I táta zpíval, máma taky zpívala 
Pořád jsem zpíval koledy už od mala
Koleda koleda Štěpáne 
Co to neseš ve džbáně?
Nesu nesu koledu 
Při tom jsem myslel hlavně na to 
Co bude k obědu


2.A jak jsem rostl, tak to bylo jinačí 
Cítil jsem, že mi koledy už nestačí
Máma  je ale pořád ještě zpívala 
A tak jsem taky zpíval, jako od mala
Koleda koleda Štěpáne 
Co to neseš ve džbáně?
Nesu nesu koledu 
Při tom jsem myslel hlavně na to 
Co bude k obědu


3.Teď zase zpívám trochu jiný koledy 
Ty jsem se ale nenaučil od dědy
Ne jenom o tom, že nám Ježíšek byl dán 
Ale že Ježíš za nás byl obětován
To teda, to teda poslyšte 
A dobře si to zapište
Ne jenom o tom, že nám Ježíšek byl dán 
Ale že Ježíš za nás byl obětován


4.Tak zpívej se mnou tuhle novou koledu
Já už teď jinou zazpívat nedovedu
Ne jenom o tom, že nám Ježíšek byl dán 
Ale že Ježíš za nás byl obětován
To teda, to teda poslyšte 
A dobře si to zapište
Ne jenom o tom, že nám Ježíšek byl dán 
Ale že Ježíš za nás byl obětován


Otče můj 

Otče můj, proč volám do nebe
Jenom když mě smůla provází
Jen tehdy myslím na Tebe
Co se to stalo, Bože můj
Volám, když jsem v nesnázích
Proč Tě hledám, Bože můj
Jenom když mě smůla provází

Otec:
Synu můj
Takhle to všichni dělají
Nemají jiné řešení
Protože pravdu neznají
Potom jsou často zděšeni
A východisko nemají
A někde v koutku potají
Všichni pak ke mně volají

Syn:
Otče můj
Ještě si myslím o sobě
Že mezi lidmi právě já
Jsem nezávislý na Tobě
Že jenom vlastním úsilím
Vyhnu se bídě a chudobě
A můj úspěch a vítězství
Že nezáleží na Tobě
Otec:
Synu můj
Tohle mi ale říkají
Jenom ti, synu můj
Kteří mou lásku neznají
Neví, že když se zmítají
Ve svých trápeních a potížích
Že o nich dávno všechno vím
Že na ně s láskou pohlížím
Syn:
Otče můj
Ještě chtěl bych Ti teď říct
To co mě mrzí, otče můj
To co mě mrzí ještě víc
Že spoustu věcí správně nevidím
Na spoustu věcí pořád naříkám
A lidem často závidím
A často pravdu neříkám
Otec:
Synu můj
Vidím Tvé slzy na skráních
Synu můj
To spraví jenom pokání
Chci abys věděl, Synu můj
Až zase budeš v potížích
Že za to Ježíš, Boží syn
Zaplatil na kříži
Chci abys věděl, Synu můj
Až zase budeš v potížích
Že za to Ježíš, Boží syn
Vylil krev svou na kříži
Chci abys věděl, Synu můj
Až zase budeš v potížích
Že za to Ježíš, Boží syn
Zaplatil na kříži