Seznam blogů

29. 3. 2022

Deep Purple - Soldier Of Fortune / Voják štěstěny + Jiří Schelinger - šípková Růženka




Soldier of fortune -  Voják štěstěny
  1. I have often told you stories
  2. About the way
  3. I lived the life of a drifter
  4. Waiting for the day
  5. When I'd take your hand
  6. And sing you songs
  7. Then maybe you would say
  8. Come lay with me love me
  9. And I would surely stay

  10. But I feel I'm growing older
  11. And the songs that I have sung
  12. Echo in the distance
  13. Like the sound
  14. Of a windmill going round
  15. I guess I'll always be
  16. A soldier of fortune

  17. Many times I've been a traveller
  18. I looked for something new
  19. In days of old
  20. When nights were cold
  21. I wandered without you
  22. But those days I thought 
  23. my eyes
  24. Had seen you standing near
  25. Though blindness is confusing
  26. It shows that you're not here

  27. Now I feel I'm growing older
  28. And the songs that I have sung
  29. Echo in the distance
  30. Like the sound
  31. Of a windmill going round
  32. I guess I'll always be
  33. A soldier of fortune

  34. Yes, I can hear the sound
  35. Of a windmill goin' 'round
  36. I guess I'll always be
  37. A soldier of fortune



  1. Často jsem ti vyprávěl příběhy
  2. O cestě
  3. Žil jsem život tuláka
  4. Čekání na den
  5. Když bych tě vzal za ruku
  6. A zpívat ti písně
  7. Pak snad řekneš
  8. Pojď se mnou, miluj mě
  9. A já určitě zůstanu

  10. Ale mám pocit, že stárnu
  11. A písně, které jsem zpíval
  12. ozývají se v dálce
  13. Jako zvuk
  14. O točícím se větrném mlýně
  15. Myslím, že vždycky budu
  16. Voják štěstěny

  17. Mnohokrát jsem byl cestovatelem
  18. Hledal jsem něco nového
  19. Za starých časů
  20. Když byly noci chladné
  21. Bloudil jsem bez tebe
  22. Ale v ty dny jsem si myslel
  23. mé oči
  24. Viděli tě stát poblíž
  25. I když slepota je matoucí 
  26. Ukazuje se, že tu nejsi

  27. Teď mám pocit, že stárnu
  28. A písně, které jsem zpíval
  29. ozývají se v dálce
  30. Stejně jako zvuk
  31. O točícím se větrném mlýně
  32. Myslím, že vždycky budu
  33. Voják štěstěny

  34. Ano, slyším ten zvuk
  35. O točícím se větrném mlýně
  36. Myslím, že vždycky budu
  37. Voják štěstěny

Jiří Schelinger - šípková Růženka 

Soldier Of Fortune / Voják štěstěny