Seznam blogů

2. 4. 2024

Whitney Houston - I will always Love you / Vždy tě budu milovat



    I will always Love you                             Vždy tě budu milovat 
  1. If I Should stay 
  2. I would only be in your way 
  3. So I'll go But I know 
  4. I'll think of you every step of  the way

  5. And I... 
  6. Will always Love you, oohh
  7. Will always Love you  
  8. My darling you 

  9. Bitters weet Memories 
  10. That is all I'm taking with me 
  11. So good-bye 
  12. Please don't cry 
  13. We both know I'm not what you 
  14. You need 

  15. And I... Will always love you 
  16. I... Will always love you

  17. I hope ,life treats you kind 
  18. And I hope 
  19. you have all you've dreamed of 
  20. And I wish you joy 
  21. and happiness 
  22. But above all this 
  23. I wish you love 

  24. Will always love you 
  25. I will always love You..

  26. Darling I love you 
  27. I'll always 


  1. Kdybych měla zůstat,
  2. Jen bych ti stála v cestě 
  3. A tak půjdu, ale vím, 
  4. Budu na tebe myslet na každém kroku

  5. A já,,,
  6. Vždy tě budu milovat, oohh
  7. Vždy tě bude milovat 
  8. Můj milý jsi ty. 

  9. Hořkosladké vzpomínky
  10. to je vše, co si s sebou odnáším.
  11. Tak se měj.
  12. Prosím, neplač 
  13. Oba víme, že nejsem to,
  14.  co ty potřebuješ

  15. A já tě budu navždy milovat.
  16. Budu tě vždy milovat. 

  17. Doufám, že s tebou život nezachází špatně.
  18. A doufám,
  19. že máš vše o čem jsi snil.
  20. A já ti přeji radost
  21. a štěstí.
  22. Ale ze všeho nejvíc ti 
  23. přeji lásku.

  24. Já tě budu navždy milovat.. 
  25. Já tě budu navždy milovat

  26. Miláčku miluji tě.
  27. Vždycky budu