Seznam blogů

3. 7. 2022

Charlie Rich - The Most Beautiful Girl (Nejkrásnější dívka)






  1. Hey.
  2. Did you happen to see
  3. The most beautiful girl in the world?
  4. And if you did, was she crying, crying?

  5. Hey
  6. If you happen to see
  7. The most beautiful girl that walked out on me
  8. Tell her I'm sorry
  9. Tell her I need my baby
  10. Oh, won't you tell her that I love her

  11. I woke up this morning
  12. Realized what I had done
  13. I stood alone in the cold gray dawn
  14. I knew I'd lost my morning sun

  15. I lost my head and I said some things
  16. Now comes the heartaches that morning brings
  17. I know I'm wrong
  18. And I couldn't see
  19. I let my world slip away from me

  20. So, hey
  21. Did you happen to see
  22. The most beautiful girl in the world?
  23. And if you did, was she crying, crying?

  24. Hey
  25. If you happen to see
  26. The most beautiful girl that walked out on me
  27. Tell her I'm sorry
  28. Tell her I need my baby
  29. Oh, won't you tell her that I love her








  1. Ahoj
  2. Viděl jsi náhodou
  3. Nejkrásnější dívku na světě?
  4. A pokud ano, plakala, plakala?

  5. Ahoj 
  6. Pokud jsi jí náhodou viděl
  7. Nejkrásnější dívku, která odešla ode mne
  8. Řekni jí, že je mi to líto
  9. Řekni jí, potřebuji tě moje děvče
  10. Oh, neřekneš jí, že ji miluji

  11. Dnes ráno jsem se probudil
  12. uvědomil jsem si, co jsem udělal
  13. Stál jsem sám v studeném šedém úsvitu
  14. Věděl jsem, že jsem ztratil ranní slunce

  15. Ztratil jsem hlavu a řekl jsem některé věci
  16. Nyní přichází trápení, které ráno přináší
  17. Já vím, že se mýlím
  18. A já jsem neviděl
  19. Nechal jsem můj svět, který se mi vytratil

  20. Tak Ahoj
  21. Viděl jsi náhodou
  22. Nejkrásnější dívku na světě?
  23. A pokud ano, byl to pláč, pláč?

  24. Ahoj
  25. Kdybys náhodou viděl
  26. Nejkrásnější dívku, která odešla ode mne
  27. Řekni jí, že je mi to líto
  28. Řekni jí, potřebuji tě moje děvče
  29. Oh, neřekneš jí, že ji miluji