Seznam blogů

25. 6. 2023

Bee Gees Robin Gibb - Juliet / Julie





Juliet / Julie
  1. I steal the night away
  2. Drivin' my life away, dancin'
  3. I was a Romeo
  4. I knew the art of romancin'
  5. I was just one of the guys
  6. And I thought I had it made
  7. I needed someone 
  8. to show me how to love

  9. Juliet, oh Juliet
  10. The night was magic 
  11. when we first met
  12. Juliet, oh Juliet
  13. You know you taught me to fly
  14. You take me clear to the sky
  15. And all the people
  16. around the world can stand aside
  17. For me and my baby, Juliet

  18. Fighting with destiny
  19. fortune and fame but kept losing
  20. Playin a jokers game
  21. only myself I was foolin'
  22. I was an average guy
  23. in a world of empty dreams
  24. You've broken down all the walls
  25. with your love

  26. Juliet, oh Juliet
  27. This kind of lovin' you don't forget
  28. Juliet, oh Juliet
  29. You know you taught me to fly
  30. You take me clear to the sky
  31. And all the people
  32. around the world can stand aside
  33. Close your eyes, Juliet, don't let go

  34. On and on, our love is like the sun
  35. It keeps going strong throughout eternity
  36. I wanna love you in my life, 
  37. sweet Juliet
  38. Livin' without you in my life
  39. oh my girl Juliet

  40. Juliet, oh Juliet
  41. This kind of lovin' you don't forget
  42. Juliet, oh Juliet
  43. You know you taught me to fly
  44. You take me clear to the sky
  45. And all the people
  46. around the world can stand aside
  47. Juliet, oh Juliet
  48. This kind of lovin' you don't forget
  49. Juliet, oh Juliet, ah...
  50. Juliet, oh Juliet
 
  1. Ukradl jsem noc
  2. Vyháním svůj život, tančím
  3. Byl jsem Romeo
  4. Znal jsem umění romantiky
  5. Byl jsem jen jeden z kluků
  6. Myslel jsem si, že to zvládnu
  7. Potřeboval jsem někoho, 
  8. aby mi ukázal, jak milovat

  9. Juliet, oh, Juliet
  10. Byla kouzelná noc, 
  11. když jsme se poprvé setkali
  12. Juliet, oh, Juliet
  13. Víš, že jsi mě naučila létat
  14. Vzala jsi mě čistě k nebi
  15. A všichni lidé
  16. na celém světě šli stranou
  17. Pro mě a mého miláčka Juliet

  18. Boj s osudem
  19. štěstím a slávou, bohužel prohraný
  20. Hrát šaška
  21. jen sám sobě, bláznil jsem se
  22. Byl jsem průměrný kluk
  23. ve světě prázdných snů
  24. Prolomil jsem všechny zdi
  25. s Tvou láskou

  26. Juliet, oh, Juliet
  27. Tenhle druh lásky nikdy nezapomeneš
  28. Juliet, oh, Juliet
  29. Víš, že jsi mě naučila létat
  30. Vzala jsi mě čistě k nebi
  31. A všichni lidé
  32. na celém světě šli stranou
  33. Zavři oči, Juliet, nechoď pryč

  34. Dál a dál, naše láska je jako slunce
  35. Navěky bude sílit
  36. Chci v životě milovat jen Tebe, 
  37. sladká Juliet
  38. Žít bez Tebe v mém životě
  39. Oh, má dívka Juliet

  40. Juliet, oh, Juliet
  41. Tenhle druh lásky nikdy nezapomeneš
  42. Juliet, oh, Juliet
  43. Víš, že jsi mě naučila létat
  44. Vzala jsi mě čistě k nebi
  45. A všichni lidé
  46. na celém světě šli stranou
  47. Juliet, oh, Juliet
  48. Tenhle druh lásky nikdy nezapomeneš
  49. Juliet, oh, Juliet, ah...
  50. Juliet, oh, Juliet