Seznam blogů

13. 12. 2023

Imagine Dragons - Next To Me / Vedle mě



Next To Me / Vedle mě
  1. Something about the way 
  2. that you walked into my living room
  3. Casually and confident 
  4. lookin'  the mess I am
  5. But still you, still you want me

  6. Stress lines and cigarettes, 
  7. politics and deficits
  8. Late bills and overages, 
  9. screamin' and hollerin'
  10. But still you, still you want me

  11. Oh, I always let you down
  12. You're shattered on the ground
  13. But still I find you there
  14. Next to me

  15. And oh, stupid things I do
  16. I'm far from good, it's true
  17. But still I find you
  18. Next to me (next to me)

  19. There's something 'bout the way 
  20. that you always see the pretty view
  21. Overlook the blooded mess, 
  22. always lookin' effortless
  23. And still you, still you want me

  24. I got no innocence, 
  25. faith ain't no privilege
  26. I am a deck of cards, 
  27. vice or a game of hearts
  28. And still you, still you want me

  29. Oh, I always let you down
  30. You're shattered on the ground
  31. Still I find you there
  32. Next to me

  33. And oh, stupid things I do
  34. I'm far from good, it's true
  35. Still I find you
  36. Next to me (next to me)

  37. So thank you for taking a chance on me
  38. I know it isn't easy
  39. But I hope to be worth it (oh)
  40. So thank you for taking a chance on me
  41. I know it isn't easy
  42. But I hope to be worth it (oh)

  43. Oh, I always let you down 
  44. (I always let you down)
  45. You're shattered on the ground,
  46.  (shattered on the ground)
  47. Still I find you there
  48. Next to me

  49. And oh, stupid things I do 
  50. (stupid things I do)
  51. I'm far from good, it's true
  52. Still I find you
  53. Next to me (next to me)

  1. Něco je na tom způsobu, 
  2. že jsi vešla do mého obývacího pokoje
  3. Ležérně a sebevědomě
  4. Dívám se na ten nepořádek ve kterém jsem
  5. Ale stále, stále mě chceš

  6. Stres a cigarety, 
  7. politika a deficity
  8. Nezaplacené účty a nedoplatky
  9. křik a nadávky
  10. Ale stále, stále mě chceš

  11. Oh, vždycky jsem tě zklamal
  12. Jsi zničená a na zemi
  13. Ale přesto tě tam najdu
  14. Vedle mě

  15. A oh, dělám hloupé věci
  16. K dobrému mám daleko, to je pravda
  17. Ale přesto tě najdu
  18. Vedle mě (vedle mě)

  19. Něco je na způsob, 
  20. Jak vždy vidíš to dobré
  21. Přehlížíš krvavý nepořádek, 
  22. vždycky vypadáš nenuceně
  23. A stále, stále mě chceš

  24. Nejsem nevinný, 
  25. víra není žádné výsada 
  26. Jsem jak balíček karet, 
  27. neřest nebo hra srdcí
  28. A stále, stále mě chceš

  29. Oh, vždycky jsem tě zklamal 
  30. Jsi zničená a na zemi
  31. Přesto tě tam najdu 
  32. Vedle mě

  33. A oh, dělám hloupé věci
  34. Jsem daleko od dobra, je to pravda
  35. Přesto tě najdu
  36. Vedle mě (vedle mě)

  37. Takže děkuji, že jsi mi dala šanci
  38. Vím, že to není snadné
  39. Ale doufám, že to bude stát za to (oh)
  40. Tak ti děkuji, že mi dáváš šanci
  41. Vím, že to není snadné
  42. Ale doufám, že to bude stát za to (oh)

  43. Oh, vždycky jsem tě zklamal 
  44. (Vždycky tě zklamu)
  45. Jsi zničená a  na zemi 
  46. (zničená na zemi)
  47. Přesto tě tam najdu
  48. Vedle mě

  49. A oh, dělám hloupé věci 
  50. (dělám hloupé věci)
  51. Jsem daleko od dobra, je to pravda
  52. Přesto tě najdu
  53. Vedle mě (vedle mě)

Next To Me - Imagine Dragons Karaoke