Seznam blogů

10. 10. 2023

Paul Anka - You Are My Destiny / Ty jsi můj osud





       You Are My Destiny / Ty jsi můj osud         

  1. You are my destiny
  2. You are what you are to me
  3. You are my happiness
  4. That's what you are

  5. You have my sweet caress
  6. You share my loneliness
  7. You are my dream come true
  8. That's what you are

  9. Heaven and heaven alone
  10. Can take your love from me
  11. 'Cause I'd be a fool
  12. To ever leave you dear
  13. And a fool I'd never be

  14. You are my destiny
  15. You share my reverie
  16. You're more than life to me
  17. That's what you are

  18. You are my destiny
  19. You share my reverie
  20. You more that happiness
  21. That's what you are


  1. Jsi můj osud
  2. Jsi tím, čím jsi pro mě
  3. Jsi mé štěstí
  4. To jsi ty

  5. Máš mé sladké pohlazení
  6. Sdílíš mou osamělost
  7. Jsi můj splněný sen
  8. To jsi ty

  9. Nebe a samotné nebe
  10. Můžeš mi vzít tvou lásku
  11. Proto bych byl blázen
  12. Kdybych tě někdy opustil drahá
  13. A hlupák, kterým bych nikdy nebyl

  14. Jsi můj osud
  15. Sdílíš mé snění
  16. Jsi pro mě víc než život
  17. To jsi ty

  18. Jsi můj osud
  19. Sdílíš mé snění
  20. Jsi víc než štěstí
  21. To jsi ty