Seznam blogů

23. 3. 2022

Tom Jones - Kiss / Polibek









Kiss / Polibek
  1. You don't have to be beautiful
  2. To turn me on
  3. I just need your body baby
  4. From dusk till dawn
  5. You don't need experience
  6. To turn me out
  7. You just leave it all up to me
  8. I'll show you what it's all about

  9. You don't have to be rich
  10. To be my girl
  11. You don't have to be cool
  12. To rule my world
  13. Aint no particular sign
  14. I'm more compatible with
  15. I just want your extra time
  16. And you kiss

  17. You gotta not talk dirty baby
  18. If you wanna impress me (ah ah ah)
  19. You can't be too flirty mama
  20. I know how to undress me
  21. Let me be your fantasy
  22. And maybe (baby) you could be mine
  23. You just leave it all up to me
  24. We can have a good time

  25. Think I'd better dance now

  26. Women and girls rule my world
  27. I say they rule my world
  28. Act your age mama
  29. Not your shoe size
  30. Maybe we could do the twirl
  31. You don't have to watch Dynasty
  32. To have an attitude
  33. You gotta leave it all up to me
  34. My love will be your food





  1. Nemusíš být krásná,
  2. abys mě nastartovala
  3. už stačí jen Tvé tělo baby,
  4. Od soumraku až do úsvitu 
  5. Nepotřebuješ zkušeností,
  6. abys mě pomátla 
  7. Prostě nechat to všechno na mně 
  8. Já ti ukážu,o čem to všechno je 

  9. Nemusíš být bohatá, 
  10. abys byla má holka 
  11. Nemusíš být skvělá
  12. abys vládla mému světu 
  13. Není žádný zvláštní znak
  14. Jsem více kompatibilní
  15. Chci jen svůj čas navíc 
  16. a Tvůj polibek 

  17. Nemusíš mluvit ošklivě baby,
  18. pokud chceš zapůsobit na mě 
  19. nemůžeš být koketní máma,
  20. já vím, jak mě svléknout 
  21. Nech mě být tvou fantazií
  22. A možná,(baby) ty by si mohla být má 
  23. Prostě nech to všechno na mně 
  24. Mohli bychom mít výhodný čas 

  25. Myslím, že lepší  je nyní tancovat

  26. Ženy a dívky vládnou mým světem 
  27. řekl jsem, že vládnou mým světem
  28. hrát  na  svůj věk  mámu
  29. Není to vaše velikost bot 
  30. Možná bychom se mohli točit 
  31. Nemusíš se dívat na dynastii
  32. Chceš-li mít postoj
  33. Musíš to nechat všechno na mě 
  34. Moje láska bude bláznivá